Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Nu ska jag busa med Bus, hon har knipit mina nycklar ser finurlig ut och säger "miiina" det betyder att mamma ska jaga henne

• Everlonn

Är det nån från göteborgstrakten i tråden? Har pratat med en släkting och har tydligen massa släktingar där uppe

Min farmor var visst ett av 10 syskon, alla blev fosterbarn. Så det var låt se, farmors syster som ringde Bara 71 år gammal

Så är det några Andersson, Wahlström så kanske vi är släkt Jag vet, inte världens ovanligaste namn

Men nu vill jag släktforska!{#lang_emotions_tongue_out}

• Everlonn
    lillronya skrev 2009-10-09 12:22:14 följande:
    Vad roligt att den var fin!
    Jaaa, jag haft sån otur på sistone! Men denna var jättefin och ett riktigt fynd så idag är en bra dag
  • Everlonn
    trunken81 skrev 2009-10-11 09:28:38 följande:
    Det har inte kommit några datum för molos lagersalg än va? den kommer vara nån gång i november eller?
    Du tror väl inte jag skulle missa att säga när salgen är heller!
  • Everlonn
    Greksmurfen skrev 2009-10-11 09:53:15 följande:
    haha mä verkligen inte.. du e salg galen =D...iof det e nog de flesta i denna tråden.... Liljan sa igår att Babyproffs (salgen med 70%) var en förrr humm hur det ommer att bli på molo salgen hahahaha...
    Klart jag är salggalen, det är ju såååå kul ju
    trunken81 skrev 2009-10-11 09:50:32 följande:
    åh grattis i efterskott till Isabel! Haha nää egentligen inte, men man vet ju aldrig
    Inte kan man missa nåt sånt heller{#lang_emotions_tongue_out}
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-10-11 09:55:41 följande:
    Nu är där bild i bildis på bästa presenten
    Guuuud vad söt!!! Stackars kisen på tisdag! Så många barn att den kommer att gömma sig hela dagen Missförstå mig rätt Bus är jättesnäll vid kisar men ljudnivån oj oj{#lang_emotions_dreamer}
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:00:44 följande:
    Hej
    Heeeej!!! Saknat dig! Hur är det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15