Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-12 10:16:50 följande:
    jag har kommit fram till en sak!!! ALLA suitsen ska rensas ut  ska behålla en eller max 2  fyy vad hemskt
    {#lang_emotions_dreamer} Bus behöver suits...
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-10-12 20:55:16 följande:
    Haha min busunge som brukar hålla sig vaken tills midnatt gick precis självmant o la sig, för att imorgon skulle komma snabbare "bus ska sitta i andra stolen, så ska vi äta kex o dricka"  - så där ser Maia fram emot bilfärden Hon var med mig o köpte MER o Tom&Jerry-kex o sen monterade vi den andra stolen, hon blev helt sjövild o arg när jag sa att vi skulle hämta bus som skulle sitta där, för vart skulle Felicia sitta då??? Det tog ett tag att förklara HUR bus kunde följa med o inte Felicia Maia ser liksom dom två som att de alltid hänger ihop
    Gulle Maia! {#lang_emotions_heart}

Nu har jag packat och bestämt vad Bus ska ha på sig..det tog ett tag ha ha ha
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-10-12 21:19:45 följande:
    Jaha vad blir det nu då?
    {#lang_emotions_tongue_out}Det får du se imorgon
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-10-12 22:01:01 följande:
    Haha nääää du! Den är så unisex som den kan bli däremot den rosa blir nog svår att få sambon att gå med på att en pojk kan ha
    Hi hi sååå spännande! Jag vill veta könet allra först!! *åberopar vän-förmån*
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-10-12 22:11:11 följande:
    tja du o butte får väl veta samtidigt när vi kommer tillbaka
    Näää du får minsann viska det till mig först

Nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg och vaken när ni kommer! Vi syns imorgon!{#lang_emotions_heart}
  • Everlonn

*gäääääsp*

Bus beslöt att kl 5 var en bra tid att vakna Visst att vi ska iväg idag men...

Hon kommer säkert antingen somna innan vi kommer iväg eller 5 min från Malmö

• Everlonn
    Helle skrev 2009-10-13 06:43:41 följande:
    Här har vi också varit vakna sen fem. Inte så himlans kul. G står bredvid mig och tittar på Nicke
    Här går Lilo och stich på tvn Nu ska bara jag vakna ordentligtoxå! *dricker kaffe*
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-10-13 08:05:17 följande:
    åh ser att fler är trötta här... jag har varit uppe typ halva natten pga en helt GALET kelsjuk katt. han har spunnit (heter det så ) hela natten och stångat mig i huvudet. till slut fick vi stänga dörren till sovrummet och då blev det lugnare, men när mange gick upp runt 6 så började jam maskinen...dessutom ringde telefonen 3 ggr inatt runt 4.30, det var en släkting till mange som ringde fel  3GGR
    Tröööött Men jag hinner hälla i mig lite mer kaffe för jag tror Liljan försov sig lite{#lang_emotions_dreamer}
  • Everlonn
    ängeln83 skrev 2009-10-13 08:09:39 följande:
    Godmorgon flickor.Har precis lämnat skrutten på dagis. Idag ska jag på tillväxt ul igen, får väl hoppas att pyret växt lite sen sist.Såhär ser det ut hos oss i Småland idag, gissa om Liam var överlycklig när han vaknade och såg snöööööööö
    Mysigt med snö
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-10-13 08:18:27 följande:
    haha bra jag ska lämna barnen på dagis snart och sen ska jag hem och städa lite. hittar ni nån dammråtta när ni kommer hit så låtsas som att ni inte ser den
    Det är lugnt!! Du skulle se hur det ser ut här just nu{#lang_emotions_dreamer} Kommer ändå inte för att inspektera huset heller, trevligt sällskap är trevligt sällskap hur det än ser ut{#lang_emotions_heart} Så ta en kopp kaffe, slappna av och skit i städningen {#lang_emotions_coffee}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15