Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

trunken81 skrev 2009-10-11 20:05:43 följande:
    Tjoho Det blev en del moloshopping tidigare idag så jag håller mig här istället för på T
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:06:54 följande:
    Söt du e då Nja... Livet har varit roligare kan man säga...Förutom mitt avskyvärda X så uppdagades mitt i vår bostadsförsäljning en hemsk sak..Förra ägarna har ett lån kvar med denna lägenhet som säkerhet, dom själva är överbelånade och kan inte betala.. Kortfattat har vi hamnat i en ekonomisk kris då vi äger bostaden, så vi har fått en skuld på en halv miljon kronor som inte är vår, vi får inte sälja bostaden, vi sitter helt låsta... Helt fruktansvärt och vi jobbar på med skuldfrågan dagarna i ända..
    Men?? Så kan det väl inte gå till????
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:13:27 följande:
    Det är tyvärr så hemskt att det gått till så   Nåt har gått fruktansvärt galet i den affären, bankerna jobbar, mäklaren jobbar eller mörkar?, förra ägarna mörkar och vi sitter helt chockade... Får vi ingen rätsida på hur fasiken det har gått till så är vi i personlig konkurs.. Vi kommer dock ALDRIG ge med oss... Det blir tidningar, tv, jurister och allt!! På HSB sa damen att hon varit med om detta EN gång tidigare på sina 9 år i sitt arbete..Vi är bara sååååå trötta!!!
    Nämen fyyyyy vad hemskt
  • Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-10-12 09:44:34 följande:
    Jag skall åka till min mamma idag bor 10 mil bort och vi skall gå på gangstar party ikväll och sen imorgon skall jag till Butte och träffa liljan butte och everlonn
    Jaa jättekul {#lang_emotions_heart}

Men vad sätter man på ungen? Ha ha
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-10-12 09:56:58 följande:
    everlonn: danskt är ett krav
    Ja ja, så klart Har hon nåt ickedanskt i garderoben tro{#lang_emotions_dreamer} *skojar*

Ska jag ta med regnkläder? Eller vi håller oss inne?
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-10-12 10:00:59 följande:
    oj hmm det vet jag inte ta med!! klart dom ska få gå ut och leka
    Skriver på listan: utekläder
    nikki2006 skrev 2009-10-12 10:03:43 följande:
    jag tänkte precis detsamma. Nu är man ju bland proffsen, man kan ju inte ta på ungarna vad som helst hi hi
    Precis lite press sådär, tänk om några skulle ha samma ha ha ha
  • Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-10-12 10:13:33 följande:
    Ja fast det gör ju inget Visar ju bara att vi har superbra smak hi hi
    Sant!!
    Buttelina skrev 2009-10-12 10:09:41 följande:
    haha åhh lillebror ska ha småfolk lurvoverallen och är det blött så åker katvig regnoverallen på över
    Lurv, lurvbyxor och regnkläder åker med här

Och mutningsgodis{#lang_emotions_dreamer} och päronsaft, det har jag alltid med Bus tål ju inte röda bär
  • Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-10-12 10:16:24 följande:
    Jag tänkte molo overallen i fleece med lipstick vantarna på och regnbyxor ida-t eller katvig regnställ Nikki får nog nova star jackan eller fleecejacka molo med softshell över eller småfolk rosa lurv jacka med äpplet Kläder blir en överraskning hi hi. Vi har goda päron på vårt träd, vill ni smaka???Jag kan ta med
    Tror du att det blir så kallt? Hmm då kanske man skulle ta katvigen med fleecefoder istället för lurven?

Mmm päron gott gott
    Buttelina skrev 2009-10-12 10:15:01 följande:
    ni får ta med stora plånboken också tjejer tänk om ni hittar nått i min gaderob
    {#lang_emotions_sealed} jag sparar ju!! Får nog blunda hela tiden då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15