Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-13 08:24:17 följande:
    passar den tom i armlängd  hela vintern?? grymt då tar jag en tupplur och skiter i städningen
    Det gör du rätt i Hur kallt är det nere hos er förresten?
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-10-13 08:27:54 följande:
    oj hmm här är typ 5-8 + typ. solen skiner så det är nog inte så kallt senare idag
    Ah, här är det 2-3+ bara än så länge...hmm sätter nog på lurvbyxor åtminstone nu på morgonen..
  • Everlonn
    Helle skrev 2009-10-13 08:56:08 följande:
    OT men jag behöver köpa någon form av galonvantar till dagis. Sonen har fingervantar och igår var de dyngsura och fulla med grus. Vilka är bäst att ha över? Gärna snabba tips då jag ska ut på stan om ett tag
    Är inte didrikssons bra? Har för mig det:)
  • Everlonn

Jag blir galen{#lang_emotions_yell} Nu börjar folk ringa till Ingdams igen!! Hela dagen igår kopplades alla som ringde dit hem till mig!! Och tydligen har dom inte fixat felet heller{#lang_emotions_yell}

Och jag kan ju inte ringa dit heller! För det kopplas ju hem till mig! Tur att jag inte ska vara hemma idag!

• Everlonn
    Everlonn skrev 2009-10-13 09:11:07 följande:
    Jag blir galen Nu börjar folk ringa till Ingdams igen!! Hela dagen igår kopplades alla som ringde dit hem till mig!! Och tydligen har dom inte fixat felet hellerOch jag kan ju inte ringa dit heller! För det kopplas ju hem till mig! Tur att jag inte ska vara hemma idag!
    Nu har jag ringt danmark och skällt på dom{#lang_emotions_djavulsk} För det är därför som det kopplas hit! De har glömmt en nolla i början på nummret! Slarvpellar!
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-10-13 19:49:54 följande:
    jaaaa och jag vet könet på liljans bebis
    Jag vet oxå
  • Everlonn

Tack för idag Butte!!!!{#lang_emotions_heart} Vi hade jättetrevligt Jätteskoj att få träffa er, nikki med sina töser{#lang_emotions_flower} Och Liljan och Maia oxå!

• Everlonn
    Buttelina skrev 2009-10-13 20:20:32 följande:
    tack själv gumman riktigt skoj att träffa dig och din lilla BUSunge
    Hon som är så lugn och stilla{#lang_emotions_dreamer}

Dina är såna gosungar
  • Everlonn
    ängeln83 skrev 2009-10-14 13:09:24 följande:
    Men tänk om jag blir inlagd? Herregud jag har ju inte packat nån väska än, o så måste jag ju packa en väska till Liam o förbereda mormor och morfar på att vara barnvakt.
    Lycka till!! Ring mormor och morfar så kan de komma och packa åt dig

Vet inte om bäbis kan stanna lite till om du blir beordrad sängläge?
  • Everlonn
    ängeln83 skrev 2009-10-14 13:10:40 följande:
    Håll alla tummar du kan Min största skräck just nu är att vi ska bli inlagda på Neo igen, hur sjutton ska jag klara mej utan min Liam plutt? Klart jag meddelar...ska snart ringa, måste bara *ähum*...
    Oh ja, du måste meddela dig till tråden..alla kommer att sitta som på nålar och oroa sig för dig!

Men håller tummarna för att du kan behålla bäbis i magen lite till och slipper neo!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15