Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 15:01:56 följande:
    *lycklig och lättad* Hej tjejer!!!
    Har det gått bra? Söta bubblan när hon berättar nått i bubbelsuiten
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 15:06:06 följande:
    JA!!! Det har gått över förväntan och vi är såååååååå lättade!!!PANTEN ÄR BORTA!!!!!!! Bankerna har utrett frågan och vi har i läget inte kunnat förutse det inträffade... Pga sekretessen kan vi inte få veta exakt vad som skett, men mellan raderna så är det säljarna som försökt blåsa oss på den halva miljonen... Det gick dock INTE!!! Efterverkningarna kommer åt deras håll inte vårt... Kan inte ens uttrycka i ord hur det känns just nu, bara LÄTTNAD!!Tack! Bubblis gillar å berätta storys
    ÅH så härligt! Grattis får man väl säga Gud så skönt att det löste sig, vilka riktiga fulingar ni måste ha köpt av! Skämmes på dom! Hoppas de får igen.. {#lang_emotions_djavulsk}
    Så nu blir det försäljning då?
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 20:50:40 följande:
    Jag letar lurvar med luva i 104 jag Min somnade åxå poff idag
    Växer hon bubblis? Jag fick nyss köpa ny lurvoverall i 80 till Milla, 74 som var bauta för 1½ månad sen är snart för kort i benen. Tokungar som gör såna ryck!
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 20:55:40 följande:
    Ja hon växer nåt SJUKT just nu alltså!!   Jag hinner inte med... Lurvarna i 92 såg urfåniga ut på henne, suitsen är det adjöss med, babytröjor är ett minne blott, hon är blivit så låååååång...Avskyr när dom växer så där ryckigt Får se om hallonoverallen räcker i vinter här
    Åh, inge mera suits {#lang_emotions_cry} TRÅK! Men kul att de växer såklart Och hon har ju fått en sån fin och busig frisyr också
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 21:08:36 följande:
    Japp! Här blir det klänning och tofsar på 3 årsdagen   *Bubblis goes girly*Suitsen kan jag inte sälja bort alla ändå, dom hamnar rätt många i spara lådan
    Fint! Snart blir hon 3 va?
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 21:09:12 följande:
    Med ett H framför då va
    Haha ja oops! {#lang_emotions_dreamer} Höstrea självklart
  • solouniko

Men! För nån vecka sen köpte en tjej ett par velourisar från mig på T, nu är dom ute igen med min bild dessutom och det står "använda högst tre gånger". Vad fräckt! Jag skrev i min annons att de var välanvända. Vad gör man?

• solouniko
    Buttelina skrev 2009-10-13 09:55:54 följande:
    jag köpte termobyxor på stadium för 149kr (halva priset nu) och till det har vi molo jackor
    Till dig själv? Billigt!
  • solouniko
    Pejo skrev 2009-10-13 10:01:08 följande:
    att hon använder din bild, hade jag sagt ifrån... Texten är ju hon själv som står för, det är hon som får lägre staplar/neg om beskrivn inte stämmer.
    Jag ska göra det!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15