Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 11:24:38 följande:
    Ja plånbok är också en bra grej Min man gillade både Snabba cash och Aldrig fucka upp skarpt men inte hans senaste dock.. Tack- hon är helt täppt stackarn och pappan är nojjig så idag kommer han garanterat släppa med näspinnar hem från jobbet igen
    Söta Lova i dalmatinerna! Varför har jag aldrig köpt nått med det printet? Rosa kanten är ju alldeles underbar Hoppas hon blir frisk snart, jobbigt när de är förkylda de små näsorna
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-10-13 11:28:23 följande:
    den mest uppskattade presenten som min sambo fått var ett kuponghäfte som jag själv gjort där var kuponger som han kunde använda närsomhelst (ca 20st) där det stog tex "Lee lagar middag idag" "helkroppsmassage" "jag bestämmer tv programmen ikväll" osv fanns såklart en del snuskiga med så när han gav mig en kupong så var jag tvungen att "lyda"
    Haha Såna har jag köpt färdiga nånstans när sambon fyllde år, minns dock inte vart..
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 11:32:57 följande:
    Ha ha..missade visst det lilla ordet "som" har varit här och vänt Så himla många har vi inte haft Tack Underbar vovvebild Och vilken tokmatchning på söta Milla med lurv,mössa,vagn och filt Tack gumman
    Charlie var dock inte lika nöjd över hjälmisen Haha ja det var verkligen matchat värre!
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 15:00:22 följande:
    NU har jag fått rätsida på nästan alla mina beställda lurvar Har tagit 110 på alla från babyshop, helt otroligt att min lilla treåring har den storleken på dom  Men men... Då fick jag ju tag i en Rouge åxå *perfa* Det skiljde typ ingenting på en 104 och en 110..Bara LLM som inte svarat ang min beställda bruna... Hoppas den inte är skickad!!!
    Skittokiga lurvstorlekar i år, min lillfis har 74 i hallonoverallen och den är på gränsen redan. Den turkosa är det 80 på och lite växmån, men inte jättemycket. Hon är ju liksom bara 65 ca typ
  • solouniko
    Pejo skrev 2009-10-13 15:53:58 följande:
    hahahahahahaaa, ahhhh så söt liten med hjälmisen, bra så att man inte fryser om öronen
    Haha tack Hunden var dock inte lika förtjust som husse och matte {#lang_emotions_dreamer}
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 15:54:00 följande:
    Ja de är helknasigt verkligen.. Iofs har min Bubbliga Bubbla växt massor senaste tiden, men ändå... HUNDRATIO liksom Mäklaren vår mailade just... Hon sitter och kalkylerar med tilltänkta köparen av vår lägenhet på 2,2, måtte dom ha råd nu bara!!! *hoppas* Nervööööst...
    Haha ja, tokigt! Jag längtar tills Milla kan ha knappisar FINT! Åh hoppas ni får den såld till dom. Ligger den på hemnet? {#lang_emotions_dreamer}
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-10-13 19:22:56 följande:
    men hon borde ju vara hemma nu jag dör av nyfikenhethon gör 3d
    Också nyfiken hur det gått, spännande

Godkväll!
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 19:38:28 följande:
    Alltså.... Är det nåt fel på Brazil Blue lurvarna eller???? Får ju inte ens bud på den *ful eller? *  Den som e såååååååå himla fin!!!
    Den är ju såå fin, I love it!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-10-13 19:52:21 följande:
    jooo  men jag säger inget  det får hon själv berätta
    I knoow it's a Pedro
    Blev det nå samma kläder på ungarna då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15