Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-19 21:02:18 följande:
    jepp en från 07 (?) och en från 09
    Tack! Antar att denna är från 07 då.. Är de dem som är så stora i storlek?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-10-19 21:08:10 följande:
    ahh ok!! ja den lär ju vara stooor
    Typiskt! Den är ju såå fin! Nåja, billigare för mig iallafall.. Man får se det så
  • solouniko

Halloj! Milliz och FL Lisa och andra Luleå-nära-bor är välkomna på Asko 29e oktober på klubbkväll. 19-22 tror jag det var. Kommer vara lite olika erjbjudanden osv, bland annat med Photobymaria.se {#lang_emotions_smile}

(Ej min butik)

• solouniko
    FL Lisa skrev 2009-10-20 14:56:56 följande:
    halloj. oooh...trevligt meddelande nu måste jag bara spana så att den 29:e är en dag då sambon jobbar i sthlm..för då blir det klurigt
    Ja hoppas! Vi ska boka tid för Millas fotografering då hade jag tänkt. Och så ska hon få lite 74 kläder Tågsuiten tror jag blir superfin på färgfoto! Visst?
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2009-10-20 15:03:12 följande:
    åh..superfina kort hade hon. Hoppas hoppas hoppas att hon säljer bilder på skiva...inte bara papperskopior *springer och lusläser hennes sida*tågsuiten blir nog jätteläcker..själv älskar jag regnbågen på färgkort.Jag vet inte riktigt vad jag hoppas kommer på erbjudande på klubbkvällen...har ledsnat lite på Molo just nu men är sugen på en geggamoja mössa iaf
    Jag har faktiskt ingen aning alls om vad det kommer vara för erbjudanden, nått skoj får man ju hoppas på Har faktiskt precis köpt en regnbågströja som hon också ska få ha med nå snygga jeans till. Annars känner jag mig rätt så nöjd med höstkläderna vi har, men lite till handlar jag nog sen när det blir rea och julkalendrar osv
  • solouniko

Gokväll! ÅH vad sugen jag är på en lila lurvjacka på Matador, bläää! Men vi avänder ju som mest overall nu, och snart kommer ju vårens fina också! Kanske inväntar om det kommer nå mer rea {#lang_emotions_dreamer}

• solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 20:01:42 följande:
    Å men man kan ha flera lurvjackor vettu Den lila e ju sjukt fin!!!
    Joo, I know! Sambon muttrade att jag nyss köpte en ny lurvoverall, men det är ju inte samma sak som en jacka ju {#lang_emotions_dreamer}
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 20:08:13 följande:
    Nä gud nej!! Det är heeeeelt olika
    Precis Hon har ju ändå en sån blygsam liten lurvsamling, speciellt om man jämför med många här inne {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15