Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2009-10-13 22:35:54 följande:
    ja upp till 74, typ inget i 80. Mest i 56-62
    Okej. Milla har ju 68 ännu men snart är det dags för 74 tror jag, hojta gärna till när du lägger ut på T

Vad blir det för namn nu då, inte Perdo eller? {#lang_emotions_dreamer}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2009-10-13 22:55:59 följande:
    absolut INTE Pedro Några namnförslag har vi...juliangabrielEmilioLeandroLucianoNathaniel
    Emilio är fint! Annars gillar jag Leandro, superfint! Eller ja, alla är fina Ni har ju ännu ett tag på er..

Nä, nu ska jag sooova! Nattis!
  • solouniko
    zingo74 skrev 2009-10-14 08:55:20 följande:
    Oki, tack. Svårt med storleken ändå, lilleman fyller 1 i december, är nu ca 73 lång. Så en 80 kanske är bra nu, men funkar inte till våren och 86 blir nog på tok för stort nu.... Vad tror ni?
    Jag hade nog tagit 86, tycker de är små i storlek nu. Min tjej är 7 månader, har 68 i vanliga kläder och är ca 65cm lång och har redan snart växt ur sin lurvoverall i 74. Nu har jag köpt en i 80 som jag viker upp i armar och ben, men den är inte jättestor på henne. Jag hoppas den kommer räcka fram till våren iallafall. Så 86 eller tom 92 tycker jag du ska ta, man kan ju vika upp armar och ben till en början.
  • solouniko

Halloj i tråden! Nu var jag tvungen att beställa khaki jacka+byxa med stjärnor när det va rea på B&R, har varit sugen på dem länge! Hoppas de fanns kvar bara!

• solouniko

Liljan du är tokig Men mycket tycker jag du kan behålla, särskilt mycket småfolkiar!

mortillsju skrev 2009-10-14 20:28:54 följande:
    Hej i Tråden!!Idag hade jag tänkt att lurvshoppa. Tror ni jag hann? Nädå. Men i morgon så!!!
    Vad ska du shoppa för lurvar?
  • solouniko
    mortillsju skrev 2009-10-14 20:32:44 följande:
    Ja jag har ju inte kommit igång med lurvinköpen än Så var sin till de små. Det känns som de behövs nu......Din lilla är så fin i sina luroveraller och geggamojamössor!!
    Tack Idag fick hon sin första katvig mössa, så hädanefter blir det inte bara gehhamoja

Aha, alla färger är ju så fina så helst vill man ha en av varje B&R har ju 25% nu, shoppade nyss dessa därifrån!

http://www.busochrackartyg.com/data/archive/product%20images/thumbnails/molo%20daryl%20khaki.jpg
    http://www.busochrackartyg.com/data/archive/product%20images/thumbnails/molo%20Steve%20khaki.jpg
  • solouniko

Grattis till Ängeln och Liam som fått en lillasyster! {#lang_emotions_flower}

Halloj! Åh, idag hade vi nog fiiinaste bytterfly klänningen för sista gången, sorligt {#lang_emotions_cry} Men det är 62 på den och Milla går nog snart in på 74 så det var kanske inte helt otippat. När börjar ni lägga ut sommarkläderna på T? Till våren nångång va? Ser inte alls ut att gå bra nu så jag sparar det ett tag till..

• solouniko
    Stormis skrev 2009-10-15 20:41:40 följande:
    Och jag som vill ha UTAN luva . Perfa! Nej, nej, det skulle ju bara galningar göra . Vi här inne är ju heeelt normala . Skämt åsido, bara nämnde att vårlurvarna nog kommer i november.
    November är ju typ runt knuten KUL!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15