Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-10-20 21:32:00 följande:
    God kväll! Vad händer här då?
    Hej! Såg du vad jag skrev tidigare om klubbkväll på Asko? Om du nu har vägarna förbi {#lang_emotions_dreamer}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-10-20 21:35:34 följande:
    Nope, när och vad är det? Några finfina erbjudanden eller?
    29e oktober mellan 19-22, kommer vara lite olika erbjudanden men exakt vad vet jag inte. Men lite reor osv. Och med bland annat photobymaria.se som också kommer vara där. Jag ska passa på att boka tid till Millas fotografering.
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-10-20 21:43:08 följande:
    Ok, nja jag vet inte om jag ska fara. Det är ju så långt så jag tror nog att jag hoppar över det. Men tack för att du sa det iaf!
    Nä det är ju lite bängligt Men om du har vägarna förbi så

Fiina shoppingen! Vill också ha katvig klänningen.. Hur sitter rånisen på Ella?
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-10-20 21:50:49 följande:
    Den är lite stor, men jag tycker att den sitter helt ok. Jag kan ta en bild imorgon och lägga in i bt om du vill? Tack! Synd att den inte finns i någon svensk shop. Frakten blir väl säkert jättedyr då shoppen inte är svensk..
    Ja gärna Skulle så gärna vela ha en vanlig rånis också.. Men frågan är om hon drunkar i minsta storleken? Superfin i winterblossom! Varför har inte jag köpt nått i det printet?
  • solouniko
    lillronya skrev 2009-10-20 21:51:34 följande:
    Hmmm tradera är konstigt...Fick sålt tre lurvar av fyra. Den finaste turkosa med stjärnor i luvan blev inte såld...Vad är det för fel på folk?
    Såg det nyss! Jag tänkte samma, hur tänker folk? Synd att 92 är lite stort åt Milla
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-10-20 21:58:06 följande:
    Jo, det är superfint. Höstens finaste enligt mig Jag tänkte eg inte köpa någon rånis men jag kom på att de är ju super att ha under tjocka vintermössan då det är kallt i vinter, och om det nu blir någon varmare dag kan man ju ha bara den. Jag skulle vilja ha cartoon till Elias men jag hittar den inte någonstans. Hur stort huvud har hon Milla?
    Ja, du vet ju vart din tunika är välkommen sen {#lang_emotions_dreamer} Måste nog ha en suit tror jag...
    Milla har kanske 44-45 runt huvudet, ska till BVC på torsdag.
  • solouniko

Godmorgon! Här var vi uppe tidigt för koll på BVC. Milla väger nu 7,5 kg och är 65,3 cm lång och ett hattmått på 42. Snart är hon ingen bebis längre

• solouniko
    Smultronhjärta skrev 2009-10-22 10:31:41 följande:
    God morgon!Jag är här-håller på och grejar med min nästa prolister,jag är inne i ett flow som jag försöker förvalta väl
    Duktig du är! Måste snart sälja bort 68orna och bunkra massa 74, stortjejen!
    lillronya skrev 2009-10-22 10:33:25 följande:
    Fy vad du är duktig!!Jag borde också göra det... Börjar bli en stor tjej.
    Ja, tiden går så otroligt fort verkligen. Man hinner knappt med
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 10:35:09 följande:
    Hur gammal är hon nu? Min bjässe till systerson väger 8,5kg och är ca70cm lång vid 5 månader Han känns så himla stor men andra påstår att det är ganska normal vikt, är väl bara för att jag jämför med Maia som jag tycker det är stort
    Hon är 7 månader och 6 dagar Hon ligger en kurva under "normal" och har alltid gjort det, men jag tycker hon är alldeles lagom. Rund och go Milla har en kompis som vägde 10kg vid samma ålder Tänk så olika det kan vara!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-22 10:40:58 följande:
    Stora tjejen
    Mycket
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15