Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

melizza skrev 2009-10-08 21:03:41 följande:
    massa nice shopping alltså.....skulle med vilja ha pop ullställ men vill faktiskt inte ge fullpris så du hade himla tur.....ska kika i Bt imorgon då hur är det med svanskotan nu?? bättre eller??
    Ja den VAR bättre i morse men just nu är den inte glad på mig efter denna dagen
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-10-08 21:06:08 följande:
    =D..den va verkligen toppen......passade mössorna på maia förresten.. ?? hoppas att maxen var en bra provdocka=)
    japp de satt perfekt, Hon studsade runt med den röda ullhuvan, blå vintermössa, blå vantar och CAT-skor här i en timma typ
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 21:07:49 följande:
    jo jo men det talar jag inte om för Stoffe...Jag visar Lillaw:s Småfolksfilt för 430kr och sen talar jag stolt om att min bara kostade 100 danska
    Ja du fyndade ju dom där men denna ullfilten är lika värmande som typ 5 småfolksfiltar Räknar med att det kommer räcka med en tunn lurv under den även de riktigt kalla dagarna ute
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-09 09:20:41 följande:
    Ja jag läste om din shoppingtur igår! Himmel!
    Ja den där filten behöver finansiering nu {#lang_emotions_embarassed}
    Fick hem en babypash från T också så min bebis ska få mysa i Pashmina och Cashmir {#lang_emotions_heart} Känner mig som värsta lyxmorsan

Har loppan hemma idag och soligt o fint ute så ska försöka släpa mig ut en stund snart...sätta på foglossningsbältet o kämpa mig fram. Men är trött på att lata mig i soffan nu...
  • Zvartaliljan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-10-09 09:35:35 följande:
    Morning Idag är det fotografering på dagis & lilleman skulle absolut gå dit i kalsonger  Men där gick t.o.m min gräns över hur mkt han får bestämma klädseln Nåja han var på sittt sämre humör så får väl se om det blir ngr kort alls... Du såg mitt inbox va? Jobbigt att bara få ligga still men var rädd om dig, det brukar komma igen tusenfalt när man tultar runt för mkt.
    Ja de är på väg Det är det jag också behöver finansiera med en T-runda till Nu måste jag nog ta det lugnt med shoppingen ett tag om man ska ha råd med vagn och sen molosalgen...
  • Zvartaliljan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-10-09 09:55:49 följande:
    Ah, toppen! Du kan ju inboxa adressen - kom på att "Loppan i södra Sverige" var kanske lite förvirrande adress för våran postis
    *ASG* Nja hit kommer ju en hel del paket så det skulle inte förvåna mig om det hittade hit ändå
  • Zvartaliljan
    Flock skrev 2009-10-09 10:00:26 följande:
    Jag köpte en 62 till en kompis och nu sa hon att han strax kunde börja ha den och han blir 4 ½ månad nu.. Så jag hade tagit 56 så de kan ha den nu och ett tag framöver..
    fast det är väl olika, min bamse till systerson växte ur 56 i molosuits på en månad Han är 6 månader nu o behöver 68 i Molo.
  • Zvartaliljan
    Flock skrev 2009-10-09 10:10:24 följande:
    Visst är det så.. men det kan lika gärna hända i stl 62 att de tar växaskutt..
    ja haha Maia hade ju 56 i typ 3 månader...så det är så olika

Butte - Har du sett vad de gjort nu?? WOW FL lyssnade på mig!!! Det trodde jag inte...trodde de skulle ignorera mig men nu är omröstningen nollställd och flyttad till forumet så nu kan hon inte fuska mer Om hon inte typ skapar en massa olika alias...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15