Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Butte

Är OTT sista dagen imorgon? Du ska möjligtvis inte dit?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-11-28 17:55:14 följande:
    läs ovan
    Ah...
    antar att du inte ska dit då
    Men du vill inte dit o kika för min räkning?
    Fanns den många fina flick långärmade Molo bodys?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-11-28 17:59:09 följande:
    hehe inte kul när man inte kan handla själv hmm långärm bodys jag såg var winterbloom, badges, rosa/limegrön randig, röd/vit prickig med lila muddar hmm  och säkert några andra..
    Äh...jorå, det är väl super kul bara att titta på alla fina kläder
    Men du, oooooooom du skulle ångra dej så kan du väl hojta till i min inbox? Om jag inte minns helt fel så har vi samma bank o isf får du ju pengarna direkt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-11-28 18:03:01 följande:
    har du handels? ska jag dit så hojtar jag! vad är det du är sugen på? skirv en lista så kan jag säga vad av det som fanns jag kollade noga på baby *massa fint* till winterbloom bodyn fanns det sååå söta blå/vit rutiga babybyxor från provkollektionen. *söta*
    Jupp, Handels jag med
    Alltså inte sådär jätte mkt, typ 2-3 Molo bodys, bara det är flickigt så får du fria händer? Lillfisan har ju bara 1 Molo body än så länge {#lang_emotions_sealed}*katastroooooooof*
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-11-28 18:09:28 följande:
    ojjdå vad snålt haha
    Vilket? Min blygsamma lista eller antalet bodys här hemma?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-11-28 18:14:15 följande:
    haha tänkte på din blygsamma samling men när du säger det så var även listan lite snål ska jag dit så slå till stort kvinna
    Jag skäms
    Mjaaa, tror du jag är gjord av pengar kvinna? Har redan shoppat alldeles för mkt dom senaste dagarna.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon

Här klev vi just ur sängen, o Meja har varit super duktig inatt och sov från kl 23.30-07 utan att äta. Nu väntar jag på att gubben ska vakna så att vi kan ha våran 1:a advents frukost :)

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll

Äääntligen lyckades jag peta in några bilder i BT, har försökt ladda upp hela dagen.
    Gubben och Liam kikar på hockey och jag sitter här med en halv nöjd Meja.

Några shyssta erbjudanden nånstans? Hinner inte kika runt i shoparna längre ju.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 19:45:18 följande:
    Inte danskt direkt men kanske nån har tips ändå.. Bella vill ha jeans för första gången *mamma lycklig* men hon e supersmal och har låååååååååånga ben Skitsvårt med brallor och främst jeans.. Tips på lååååånga smala?
    Ooooh, grattis
    Kolla in Bik Bok:s jeans, dom är smala och brukar finnas i olika längder.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 19:50:42 följande:
    Tack Gud vad hon vuxit din lilla sötnos  *söt söt söt* Kanoners! Ska kolla där då, tackar för tipset
    Ja visst har hon, jag tycker att hon är super stor, fast hon bara väger 3,3 nu

Gör så, du kan ju kika på deras hemsida och se om det finns några som faller Bellan i smaken
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15