Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-11-21 18:02:04 följande:
    Ähhh jag tycker inte att det gör något när det inte är samma barn som skall ha dem. Skulle kanske inte valt de lila/vita legginsen till den tröjan. Men så där går jätte bra. Har du ingen annan katvig tröja till liam? Den grön/gröna är annars superfin till det lial/vita.
    Du har nog rätt, det funkar ju fast det är ju inte klockrent kanske.
    Naeh, har bara blå/röd, brun/brun och turkos/grön Katvig till Liam.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-11-21 19:49:59 följande:
    Å vad jag har trååååååkigt! Finns det ingen här som kan underhålla mej?
    Jag meeeeeeeeeeeeeeeed
    Hockey på tv = tråk för mej
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-11-21 19:56:00 följande:
    Å fy vad tråkigt!! Alla barnen tittar på nåt på tvn och jag är bara rastlös och uttråkad. Och orolig... Funderar på om jag ska titta på nya robinson som börjar idag.
    Är också rastlös, o inte alls på humör att kolla på tv, tänkte lägga ut lite på T men just nu känner jag inte alls för det.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-11-21 20:04:00 följande:
    JAg borde också lägga ut lite mer på T, men det är så mörkt i detta rummet så jag ser inte vad jag har i garderoben. Får se om jag kan kolla det imorgon. Det är så trist att göra auktionerna, men sen är det roligt att följa de.
    Ha ha, men då kan det ju bli spännande auktioner
    Jag har mest smått att lägga ut just nu, mycket jag köpte innan Meja föddes, trodde jag skulle köra unisex på henne men det blir mest råååååsa , tråkigt bara att smått oftast går ganska billigt, känns inte lika motiverande att slita med att lägga ut då.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

lillronya

Ja men heller hur Du kan ju sätta ihop lite surprise paket

Det är verkligen trist, och oftast är ju det mesta i nyskick eftersom man inte hinner använda det så länge. O även om det är nytt med lapp så går det ju billigt.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-11-21 20:37:53 följande:
    Ja det är dumt, det där. Såg idag att Emilios t-shirtshög håller på att nå hyllan över. Dags att rensa då kanske? Men det är väl dumt att lägga ut kortärmat nu?
    Verkligen, men det är ju bra när man köper

Oj då, jaaa, det är det nog, men det är nog dumt att lägga ut nu, jag la ut t-shirts för ett tag sen och fick typ super dåligt även för Molo/Småfolk. Tråkigt för jag har hur mkt t-shirts och linnen som helst att sälja.
    Men man kan ju alltid testa att lägga ut med lite högre utrop.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Morning.

Fyyyy va det är grått och trist ute, jag blir snart tokig, ge mej bara några timmars sol så är jag  nöjd.
    O inget har vi planerat för dagen, vi lär väl klättra på väggarna allihopa till slut.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Jes sica skrev 2009-11-24 20:20:21 följande:
    Godkväll flickor.Fullt ös hela dagen, skönt när det blir kväll och lite lugn och ro Har varit på bvc och vägt lillfisan idag, 3320 g, hon börjar bli stor nu minsann Shoppade även Mejas första lurv jacka idag :)www.tradera.com/Molo-fleecejacka-lurv-Stl-56-... (inte min auktion) Naw vilken liten tjej då!! Klart hon ska ha en mololeece
    Ha ha, jaaah, fast då är hon ändå 6 veckor gammal

Ja men eller hur , hon har redan två lurv overaller men hon måste ju även ha en jacka.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nu behöver jag lite smakråd
    Vi ska ju ta kort till tidningen imorgon och jag har fått för mej att båda mina busar ska ha Katvig ränder på sej, men vilka passar bäst ihop?
    IMG_4484.JPGIMG_4485.JPGIMG_4486.JPGIMG_4487.JPGIMG_4488.JPG

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15