• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hej tjejjer!

Vad spännade det var att följa slutet på auktionerna! Nu tror jag minsann att jag blivit tradera biten, både som säljare och köpare! {#lang_emotions_money_mouth}
  • Tejja
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 21:44:20 följande:
    ja den med blommor e såååååååååå grymt fin blev så förälskad i den =).... tro den hade tusenskönör på sig om ja inte minns fel=)..... kommer en med hajar,  aqvarium oxå sååå coolt, fjärilar ... hmmm vad mer tjejer? å tasha ninjade fina ninerbyxorna=P... var på väg å ninja men gjorde det för sent attans med .....
    Vad var det för kaninbyxor? (Måste ju veta vad jag missade)
  • Tejja
    {#lang_emotions_throwup} Sitter och titta på CSI samtidigt och det var verkligen JÄTTEÄCKLIGT!! 
    Någon annan som kikar samtidigt?
  • Tejja
    Milliz skrev 2009-11-23 21:49:15 följande:
    De här www.tradera.com/MOLO-sammets-byxor-strl-86-au...
    De, i en storlek större är snart på väg hem till mig! {#lang_emotions_heart}
    Smultronhjärta skrev 2009-11-23 21:49:52 följande:
    Go kväll ladies.. Jaa visst är det spännande Jag är rejält Traderabiten Dock är det aningens surt att jag måste fota om en himlans massa plagg nu
     Har du fått någon bra offert?
  • Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-11-23 21:55:39 följande:
    Jag struntade i alltihopa och lämnade in den på stans databutik- visst hade jag kunnat få det billigare t o m gratis men isf behövde jag skicka och greja och eftersom mitt psyke höll på att gå bananas så hängde jag på låset där i morse Nu kan jag inte göra mer än att hålla tummarna H Å R T!!!!
    Klart det kommer fixa sig på bästa sätt! Det är jag övertygad om gums! {#lang_emotions_kiss}
  • Tejja
    Stormis skrev 2009-11-23 22:17:17 följande:
    Tjolahopp! Grattis Jes sica och Greksmurfen till magarna !!! Jag säljer f ö min till höstbjudande ...
    Oj, akta dig för vad du ber om!
  • Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-11-23 22:15:12 följande:
    Nej nu måste jag gå härifrån..Stationära burken står mitt under grannens vardagsrum där det nuppas friskt just nu*vill inte lyssna på det*
    {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_embarassed}{#lang_emotions_foot_in_mouth}
  • Tejja

Oj oj oj! Klockan är halv tio och bara 3 inlägg hittils i tråden! Menar ni att ni har något att göra utanför FL?

Själv lär jag väl bli häckandes här i dag igen.
    Neah fick feber igen i går efter middag. Hon var riktigt varm i natt men nu har det lugnat ner sig. 
    Greksmurfen- Men det som är så kul att städa...
    LAWoman- Ja det var minst sagt en snabbstartad mogon. Själv vaknade jag strax innan åtta. Men efter denna natt med minimalt med sömn, så var det skönt att få sova lite extra länge.
  • Tejja

Oj, vilken ketchupeffekt!!

FL Lisa skrev 2009-11-24 09:36:19 följande:
    godmorgon. Här har ni en till som hittat hit till FL nu. Har lämnat sonen på dagis och ska nu hitta på något att roa mig med i 5 timmar vilket iof inte lär vara det minsta svårt. Funderar på om jag kanske skulle sätta mig ner och verkligen försöka hinna få gjort en almanacka i år också för då behöver vi inte fundera över julklappar mer sen.
    Nä, att fördriva 5 timmar är inte så svårt! Speciellt inte sen man fick barn. Det är så mycket påbörjade projekt  som jag aldrig hinner å färdigt.
    MEn en almanacka lät väl som en himla bra idé.
    Tänk om man hade dina ps- kundkaper- oh vad fint det skulle bli!
    Tjollabolla skrev 2009-11-24 09:38:18 följande:
    Hej flickor! Lämnat Milo på dagis och nu sitter jag här igen, parkerad i soffan. Som alltid nuförtiden Läser tillbaka och inser att jag missade 2 stora saker igår!   GRATTIS TILL GREKSMURFEN OCH JESSICA! När är det dax??  SÅÅ roligt med fler danskbebbar!  
    Jag har inte heller gratulerat ordentligt!!  *G*R*A*T*T*I*S*
    lillronya skrev 2009-11-24 09:36:16 följande:
    JAg sitter här och smygläser. Väntar på mannen som ska komma hem så att jag kan köra ner på möte på jobet. Börjar nu egentligen, men de får vara utan mej tills jag kommer. Å vad synd att hon har fått feber igen!!
    Ja, visst är det trist. En hel dag fick hon gå. 
    Idag har de dessutom fest med maskerad på dagis. Tur att hon bara är dryga två år, så att hon inte förstår vad hon missar. Men vad kul de skulle ha haft.
  • Tejja
    FL Lisa skrev 2009-11-24 09:52:09 följande:
    haha...nä det är verkligen inte svårt att fördriva 5 timmar. Jag har att välja mellan att ta tag i almanackan, städa, tvätta, slå in paket till Alvins julkalender, julpynta här hemma, ge mig ner på stan och shoppa lite, baka saffransskorpor eller göra färdigt ritningen till Alvins kommande kök. SÅ ja något borde jag ju kunna fördriva tiden med Vad trist att N är sjuk igen. Hoppas hon kryar på sig snabbt. Hur går det för henne på dagis...trivs hon bra?
    Jo, hon trivs jättebra, det är superskönt.
    Börja inte med paketkalender...iallfall inte om du tänkt ha fler barn. Jag har 72 paket att fixa innan söndag. Förstår inte riktigt hur det ska gå till.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15