Oj, vilken ketchupeffekt!! 
FL Lisa skrev 2009-11-24 09:36:19 följande:
godmorgon. Här har ni en till som hittat hit till
FL nu. Har lämnat sonen på dagis och ska nu hitta på något att roa mig med i 5 timmar vilket iof inte lär vara det minsta svårt. Funderar på om jag kanske skulle sätta mig ner och verkligen försöka hinna få gjort en almanacka i år också för då behöver vi inte fundera över julklappar mer sen.
Nä, att fördriva 5 timmar är inte så svårt! Speciellt inte sen man fick barn. Det är så mycket påbörjade projekt som jag aldrig hinner å färdigt.
MEn en almanacka lät väl som en himla bra idé.
Tänk om man hade dina ps- kundkaper- oh vad fint det skulle bli!
Tjollabolla skrev 2009-11-24 09:38:18 följande:
Hej flickor! Lämnat Milo på dagis och nu sitter jag här igen, parkerad i soffan. Som alltid nuförtiden Läser tillbaka och inser att jag missade 2 stora saker igår! GRATTIS TILL GREKSMURFEN OCH JESSICA! När är det dax?? SÅÅ roligt med fler danskbebbar!
Jag har inte heller gratulerat ordentligt!! *G*R*A*T*T*I*S*
lillronya skrev 2009-11-24 09:36:16 följande:
JAg sitter här och smygläser. Väntar på mannen som ska komma hem så att jag kan köra ner på möte på jobet. Börjar nu egentligen, men de får vara utan mej tills jag kommer. Å vad synd att hon har fått feber igen!!
Ja, visst är det trist. En hel dag fick hon gå.
Idag har de dessutom fest med maskerad på dagis. Tur att hon bara är dryga två år, så att hon inte förstår vad hon missar. Men vad kul de skulle ha haft.