• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Flock skrev 2009-11-19 21:49:35 följande:
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-19 21:40:31 följande: Så är det att vara tidsoptimist..Tror det var begravning.. Fast jag tycker inte det är otur.. Jag tycker det är klantigt..
    Vad är det som har hänt? 
  • Tejja
    Flock skrev 2009-11-19 22:03:40 följande:
    Ingen fara. Bara böter för fortkörning. Lät kanske värre än det var men han äger en blomsterbutik så därför var det begravning..
    Ok, ja det är ju otroligt trista pengar! 
    Godnatt på dig, sov gott!
    Och du med LJ2
  • Tejja

Ops, glömde uppdatera inna jag skickade inlägget. Det hade ju hänt en hel massa ju!

• Tejja
    lillronya skrev 2009-11-19 23:05:46 följande:
    Ja det var skönt att slippa sova över iaf.
    Det förstår jag. Angående sovning- jag ska nog ta och lägga mig. med två sjuka barn hemma, bör jag passa på att sova de timmar jag kan!
  • Tejja
    Stormis skrev 2009-11-19 23:30:09 följande:
    Har inte stenkoll längre, men visst känns det som ett superpris! Har också en beg -06 och jag är helnöjd med den. När jag köpte för drygt 1 år sen så låg de flesta på 5-6000 kr och nu har ju nypriset dessutom gått upp ganska mycket, vilket nog lett till att dessa lite äldre vagnar fortfarande kostar en del. Ska ni köpa ny vagn?
    Nejnejnejnej!!! Vi ska inte, absolut INTE köpa ny vagn. Tänkte göra mig av med de extra vagnar vi har som tar upp halva källaren! Och då måste jag ju kolla vad de går för på secondhandmarknaden!
    Älskade Moa skrev 2009-11-19 23:16:41 följande:
    Såg att du me hade sjuka barn. Hoppas dom oxå blir friska snart! Tråkigt med alla små sjuka barn här!
    Tack! {#lang_emotions_kiss}
    lillronya skrev 2009-11-19 23:19:55 följande:
    Ja det borde du nog. Jag med, men det är så tråkigt att sova.
    Jag gjorde rätt iallafall.
    Neah vaknade vid halv två och skulle inte sova. Hon hade feber men var pigg och glad. Till slut kom förklaringen till uppvaket och vi fick byta en blöja.
    Till slut somnade hon om iallfall, men jag trodde ett tag att det skulle vara helt kört.
    Godmorgon alla glada förresten! Hur mår alla sjuka barn och mammor idag?
  • Tejja
    lillronya skrev 2009-11-20 08:22:43 följande:
    Godmorgon! Idag är jag sååååå trött! E har varit helkass hela natten och behövt inahalera flera gånger.... Hur 17 ska jag göra med mitt jobb? Jobbar ju ett dygn from kl 16 i eftermiddag.... Är ju bara jag som vet hur det ska medicineras..
    Stackare!
  • Tejja
    Viskar så ingen hör: Brukar inte outa mig så här, men hur tänker man när man kommer hem redigt på pickalurven när barnen är sjuka och en dessutom har en ev. magsjuka???

Räcker det inte att bara hänga med ut och komma hem i tid för att kunna ta över nattpasset från en som vabat sedan förra onsdagen?? 
  • Tejja
    Älskade Moa skrev 2009-11-20 09:16:40 följande:
    Jobbigt med natten men så skönt att det löst sig så du kan vara hemma. Är ju skönast så för er alla! Läste om alla sjuka barn här och vaknar i natt av en liten tjej som är väldigt varm, så nu har vi feber här oxååå *suck* Är precis frisk från ögoninflamation. Jaja....
    Nä, inte en till sjukling? Man kan nästan tro att det smittar via tråden!
    lillronya skrev 2009-11-20 09:01:18 följande:
    Jag kan vaba när han jobbar. Som imorgon. Men inte inatt, då är han hemma. Men det ordnade ju läkaren. Det är inte svårt ATT medicinera. Men man måste veta när och hur mycket och vilken medicin man ska ge. Allt beror på hur andningen låter. Om det är krupp eller astma eller båda samtidigt. Liiite knepigt är det allt.
    Bra att du kan var hemma!
  • Tejja
    Älskade Moa skrev 2009-11-20 09:21:45 följande:
    Usch man tänker nog inte alls, eller iallafall bara på sig själv :( In med dottern i sängen till han! =D
    Ja, han brukar vara väldigt omtänksam och full av kärlek, så jag vet inte riktigt vad som hände denna gång! 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15