• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

För att prata om något roligare! 

JAG HAR KÖPT KANINHÄNGSELBYXOR!!!!!! {#lang_emotions_laughing}
  • Tejja
    Greksmurfen skrev 2009-11-22 21:12:25 följande:
    =) ...jasså vad trevligt.. vilke nstl tog du då=) pris??
    Förmodligen för små har jag förstått nu, för 399:- på T.
  • Tejja
    Buttelina skrev 2009-11-22 21:17:07 följande:
    för små??
    Ja, det är storlek 92 på dem och då tänkte jag att de måste ju passa.
    Men jag köte dem av Smilla och hennes tjej är 91 cm. Neah är 93...

Äh, jag SKA tråckla på henne dem.
  • Tejja
    SmillaMilla skrev 2009-11-22 21:18:16 följande:
    Åhhh nej! Såg nu att hon var längre än Svea. Vill du att jag lägger ut dem igen?
    Vad snäll då är som erbjuder det! {#lang_emotions_kiss}
    Men jag VILL verkligen att de ska passa. Tror du att det är helt kört?
    Hon har ju 92 i byxor nu, så släpper man på hängslena lite, borde de väl passa några gånger iallfall? 
  • Tejja
    LJ2 skrev 2009-11-22 21:27:29 följande:
    *harklar mig lite* jag spanade lite på dom byxorna... la dom i minnes, men sen va de borta
    Ska hålla dig i tankarna om de är för små!
  • Tejja
    MejaKiZnic skrev 2009-11-22 21:31:31 följande:
    Tittade också på de men lär dröja innan fisen passar, köpte massa ninisar förra veckan men inget passa så det åker ut på t idag igen
    Hej. Åh vad trist att de inte passade! Nikki letade efter dig någon sida bak. Hon var lite orolig för att hon inte hört något av dig på ett tag. Var har du hållt hus? 
  • Tejja

Nu måste jag sluta och kolla här och ta tag i räkningarna! 

• Tejja

Butte- ÅHHH vilka fina kort!

Jag tycker att exemplet du visade var himla fint. Tror att det skulle passa fint. Om det inte blir för stort då vill säga...
  • Tejja

Jag blev helt slut av att lägga in alla räkningar.

Jag har gjort en miss förut och blandat ihop massa obetalda med betalda. Dessutom råkade vi slarva bort ett gäng av förra månadens räkningar och fick nu massa påminnelser. e hade hamnat i en sån där trave med tidningar etc, som jag skulle städa undan lite snabbt innan gästerna kom...och så glömde jag att lägga tillbaks dem sedan...
    Nu har jag betalat in både påminnelserna och de ordinarie fakturorna och allt är en i en himla röra!!
    Men jag tror att jag har koll på det mesta nu iallfall- men helt slut blev jag.
    Smilla- är du här? Jag har betalat till dig iallfall!
  • Tejja

Butte- Shysst med enhetspris! 

Nu måste jag oxå ta och lägga mig.
    Imorgon ska jag på silversmide! Missade förra måndagen för att barnen var sjuka, så jag ska vara pigg och alert imorgon!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15