• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Linnéa81 skrev 2009-11-20 09:36:49 följande:
    måste bara citera min lilla River (fyller tre i februari) jag tar fram tre bodysuits..vill använda dom innan dom är för små *snyft* frågar honom vilken han vill ha idag? han skiner upp direkt och säger vovvarna!!! sen säger han budysuit inte pydjamas mamma och hytter med fingret... haha tror han hört mamma å pappa komenterat tradera när vissa skriver pydjamas på molos bodysuits.. Han älskar vovvarna (dalmartinerprint) så vi måste nog införskaffa tröja och byxor innan bodysuiten är urvuxen :)
    Här är länken till nya bildis; www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html

• Tejja
    Älskade Moa skrev 2009-11-20 09:31:35 följande:
    Hoppas han har nån bra förklaraing då! Jag får inte in bilder i mitt galleri :( Finns det något annat sätt att få in bilder i bildtråden??
    Det tror jag inte.
    Prova några gånger till, när jag skulle lägga in mina bilder fick jag prova både två och tre gånger innan det gick.
  • Tejja
    Älskade Moa skrev 2009-11-20 09:53:31 följande:
    lyckades få en en adress till bild får knåpa vidare på hur man får in en bild :) Man ser inte mycke av bodyn men måste premiär visa dottern :)
    Gå in i ditt galleri igen och klicka upp bilden, sedan kopierar du den och klistrar in i BT.
  • Tejja
    Smultronbullen skrev 2009-11-20 10:45:24 följande:
    Helt OT men i bildtråden är det ett barn som lägger pärlplattor med större pärlor. Har letat efter sådana och undrar om de heter något speciellt, har inte hittat dem i den lokala leksaksaffären... För övrigt som alltid, fina barn i fina kläder :)
    De här va?
    www.lekmer.se/leksaker/P%E4rlor/Hama,_My_first_hama,_maxi-p%E4rlor,_dinosaurie,_900_p%E4rlor
  • Tejja
    ängeln83 skrev 2009-11-20 11:00:23 följande:
    Morning flickor. Här skiner solen för första gången på läääänge, härligt, tror det får bli en fixa i trädgården dag idag, tror vi behöver komma ut allihopa, speciellt Liam för han klättrar verkligen på väggarna efter 1 vecka hemma.
    Härligt med {#lang_emotions_sunny}
  • Tejja
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-20 11:04:03 följande:
    härligt med sol  här är det grått som vanligt.. blä!
      Jag var på väg att lägga till, här är det fortfarande grått!
  • Tejja
    Zvartaliljan skrev 2009-11-20 11:11:46 följande:
    Slemproppen har gått...är säker på att det är den...med Maia gick den 3 veckor innan hon kom...tycker ni jag ska ringa förlossningen ändå? Känns onödigt va? Jag ska till min läkare på måndag för att kontrollera tappen så det kan väl vänta tills dess? Känns som att åker jag in nu så lägger de säkert in mig för att jag ska vila...o det gör mig 10ggr mer stressad för jag har 1000saker att göra...dussintals paket att packa...
    Oj, spännande med alla tecken på att saker är på G. Men, nä, inte behöver du ringa. Som du säger, slemproppen kan ju gå flera veckor innan. Det var vad min BM sa när jag pratade med henne om att min gått, 6 veckor innan BF (men hon kom dagen efter...)
  • Tejja

Nu ska jag och Neah gå ut en sväng. Glömde plånboken i mataffären igår, så jag ska gå dit och plocka upp den. Sedan blir det fika med en kompis som oxå vabbar. (Fast vi väntar med att träffsa till barnen sover så att vi inte smittar ner varandra än mer)

• Tejja
    Tejja skrev 2009-11-20 11:17:04 följande:
    Oj, spännande med alla tecken på att saker är på G. Men, nä, inte behöver du ringa. Som du säger, slemproppen kan ju gå flera veckor innan. Det var vad min BM sa när jag pratade med henne om att min gått, 6 veckor innan BF (men hon kom dagen efter...)
    Äh, ring förresten...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15