Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-04 22:43:44 följande:
    Att du inte lyssnar på mig..Det stavas f ä r d k nä p p Eller barmhärtighetsnupp om du föredrar det Du börjar väl lära dig att jag tipsar om allt som jag inte kan sätta på Max
    Jo, tom, leggings i 128 .

SKa jobba på färdknäppen, men just nu ORKAR jag verkligen INTE även om det skulel funka... Men, men, i natt jobbar maken så det blir ändå inget med det. Och imorgon ska han på jobbfest. Igen {#lang_emotions_demon}...
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    JsN skrev 2009-12-04 22:47:10 följande:
    Eller tänk som så att det bar är 2½ vecka till nästa 21:e...
    Rent krasst är det ju skönt att det nu är max 3 v kvar...
    Smultronhjärta skrev 2009-12-04 22:48:24 följande:
    Hihi- inte en chans att han kommer då! BF it is
    Men jag vill ändå lägga min röst på Smultrons förslag .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-04 22:50:38 följande:
    Ja min amningshjärna hade glömt det...Vi har en slavisk rutin istället- först tjatar Smultronpappan om att jag ska släppa laptopen,sen bada och slutligen ett nytt avsnitt Herregud vilka vanemänniskor vi är-ha ha
    Otto är mer och mer inne på lap-top-idén {#lang_emotions_dreamer}
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-04 22:54:19 följande:
    Fest=färdknäpp lätt avklarat! Såvida inte festen blir jäkligt hård Ja- tänk vad bra! Vi har husfrid sen jag fick min
    Har dock lite svårt för mig att se scenariot framför mig... Jag ligger och sover. Han kommer hem mitt i natten... Nä, nu måste jag ge upp, är sååå himla trött. Överlämnar Wiell-vakan med varm hand till dig.

Nattis alla {#lang_emotions_heart}

JsN, vi ses på fredag då .
  • Stormis
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-05 11:07:05 följande:
    Men vaaar är alla? Slänger in min fråga i hopp om att ngn kommer in snart - Ni som köpt Molo lurvar från preSpring, hur är de i kvalitén?Kan inte sluta dreggla över den mörkblå med lime kanter men vill veta om de är ok först.
    Vi har en som vi inte använt ännu, men den är tjock och gosig oanvänd iaf . (Rosa med lila kanter).
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-05 12:57:49 följande:
    OT,  men VAR hittar jag tyg som har en bredd på minst 160 cm!? Letar å letar men alla e 144, 150 osv.... Tänkte beställa lakan från jotex å sy om men vet ju itne hur deras rosa färg är i nyansen....
    Åh, det kan nog bli svårt. Vad ska du göra som är så brett?
  • Stormis
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-05 13:31:52 följande:
    Sy överdrag till madrassen som ska ligga på Ts golv.. vill helst inte ha en skarv mitt i Tänkte som sagt på Jotex lakan men e de fel rosa färg så ser de ju skit skumt ut...
    Men din lilla latmask, du får väl sy en över- och en undersida {#lang_emotions_tongue_out}! Å ha sömmarna på sidorna . Eller så gör du än värre latmask-variant som jag gjorde: jag köpte ett dra på lakan med resår som håller fast lakanet under madrassen, fast det är klart, färgalternativen blir ju färre då.
    Helle skrev 2009-12-05 13:30:28 följande:
    Här var det inte så fartigt just nu när jag äntligen har en stund för mig själv.  Efter morgonens saffrans- och pepparkaksbak så är jag lite matt just nu. Skönt då när lillkillen sover och den stora och pappan har gett sig ut ett par timmar Njuter just nu av ett glas kall julmust och en nybakad lussekatt
    LYX!
  • Stormis
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-05 13:44:12 följande:
    Jag e inte lat! Madrassen är 158 cm så 160 är liksom minimun å då kommer sömmarna på kanten Latmaskvarianren var som sagt ett dra på lakan från jotex men vet inte om den rosa nyansen stämmer överens med tapeten ju... De e ju jätte svårt att färga rätt nyans oxå...
    Aha, en jättemadrass, så smart var jag inte så jag tänkte så långt .
  • Stormis
    söta kråkan skrev 2009-12-05 16:42:53 följande:
    hehe jag upptäckte det då jag vann av både av en ren slump min bank sparar kontonummret nämligen och det är samma på båda säljarna. Och då var jag så ruskigt nyfiken så jag frågade henne.
    Fast jag har också köpt av båda de säljarna och jag har fått intrycket av att det är två personer med olika butiker. Men om kontonumret är detsamma så har jag ju fattat fel .
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-12-05 19:08:00 följande:
    Svårt det där med fotgrafering.När vi tog familjefoto hade jag och mannen enfärgade svarta tröjor och mörka jeans för att det skulle vara neutralt. Uppskattades av fotografen. Allt är bra här.
    Så har vi också haft när vi har familjefotats. Det är ju barnen man vill ha i fokus. Vi bad tom fotografen redigera bort Lacoste-märket på makens piké .

Och hej, hej! Ensam ikväll igen några timmar. Maken ville visst på fest...
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-12-05 17:08:39 följande:
    men vad f*n har inte du fött än fina inköp du la in häromdagen var hade du köpt rånisen?? ikat
    Men retas inte med mig {#lang_emotions_demon}... Bebisen verkar ha växt fast där inne. Men det är ok, han ska bara veta att jag kommer påminna honom om detta när han blir större! Att han fyller år sist i klassen blir hans eget fel. Syrran valde ju att komma en månad tidigare, det kunde han också gjort ! Om 4 dagar är vi på övertid.

Fina Ikat'en maxade jag på T . Har köpt en sån suit med och inväntar nu bra pris på en knappis. Printet är heeeeelt fantastiskt. Fattar inte att så himla få tagit hem det. Ser du leggings nånstans så hojta högt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15