Greksmurfen skrev 2009-12-07 16:01:17 följande:
hur gick det förra gången??iof hade jag en pärs med me maxen åhan var ju med liten som sagt.. från första värken till han va ute dröjde det 55tim... var lagom slut då.. de hade stannat upp det så ja skulle jkunna sova men det stannade bara upp det 4 tim... sen så blir det vella till att verkligen lära sig att andas rätt denna gången... klarade inte av det sist hyperventilerade en hel del.. fick typ kramper isamabnd med varje värk.. säkert tillföljd av syrebrist...=S:... lite nervös för det...EDA tog inte alls sist... så det hoppas jag på att det ska göra denna gången annrs så är spinalen ett måste =D......å stormis om nu bebben är kläckfördig tycker jag du ska nappa på erbudandet på igångsättning=)... tänk att få sniffa bebbe om nga dagar=)
Låter ungefär som för mig. Visserligen värkar i bara 20 h, men hade knappt sovit på 2 dygn innan för att vattnet gått och jag bara låg och väntade på värkarna. EDA'n hjälpte mig inget heller. Tror nog att jag hoppar att ens försöka med den igen.
Tasha78 skrev 2009-12-07 16:03:53 följande:
Damien och Adrian skrev 2009-12-07 15:58:17 följande: sötis min hade ninerna
Damien och Adrian skrev 2009-12-07 15:56:28 följande:
absolut - nytvättad i neutral, hängd på tork. ja den är så fin, såg du min BB bild med den suiten? snyggaste babyn på BB i mannaminne!
Kanske dags att packa BB-väskan för mig nu med då

.