Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-12-05 22:28:13 följande:
    Jag har redan förvarnat Maria om att beställningarna lär trilla in efter jag visat klänningen på familjeliv *Obs för att undvika varning så vill jag klargöra att jag känner INTE Maria personligen och har INGEN vinning i detta!!!!*
    Mailat .
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF på onsdag ♥♥♥
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-12-05 22:41:35 följande:
    Vilken färg tog du? Hon ska försöka hitta matchande ribb i andra färger, just nu hade hon bara rött. Så vi får nog vänta lite på klänningarna...men väntar man på något gott Ja om väntan ska jag väl egentligen inte ens diskuttera med dig
    Alltså jag skickade världens rörigaste mail till stackarn . Vet inte riktigt vad jag vill ha, beror på vad som finns så jag inväntar svar innan jag bestämmer mig helt. Men är intresserad av ett sånt set (men vet inte vilken färg ), sen ev velourbyxor om jag ändå beställer. Sen är JNY's djungeltyg fantastiskt. Å singoallamodellen är superfin så en sån finns på intresselistan med {#lang_emotions_dreamer}.
  • Stormis
    Theina skrev 2009-12-05 22:50:35 följande:
    Byxorna med hjärtan på knäna var också ljuvliga lillronya: Vad har jag missat om din dotter nu?
    Var nu inte elak mot mig . Jag har nog med funderingar själv
    Zvartaliljan skrev 2009-12-05 22:51:03 följande:
    du kan ju ta en med JNYs djungeltyg o enfärgade långa muddar Kan ju också bli superfint!
    Tänkte faktiskt den tanken med . Men, men, det ena behöver ju inte utesluta det andra. Men det är ju en liten prisfråga med {#lang_emotions_dreamer}.
  • Stormis
    Theina skrev 2009-12-05 22:51:27 följande:
    Ingen webbutik som har rea på Molos lila stjärnlinne tro??
    Pilutta har en klen rabatt, men ändå:
    http://pilutta.jetshop.se/
    (sidan 11 på Molo tror jag att det var)
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-06 20:38:48 följande:
    Det är ju inte min kombo egentligen utan JsNs- men hon öppnade ögonen på mig där i salgkön Gjorde en salgmacka redan dagen efter bara för att testa
    Hur går det med ninjandet?
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-12-06 20:53:32 följande:
    *asg*
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-06 21:51:50 följande:
    Ja jag kan ju inte direkt påstå att jag har stått emot något vidareBra med samfrakt! Jag har lärt mig av en Varbergare att det där med frakt är viktiga grejer
    Man ska inte bråka med höggravida snålisar . Det där med frakt är relativt och beror på varan, antalet och/eller rabatten . Bet i det sura äpplet och bet frakt idag för 10 IdaT-strumpor {#lang_emotions_tongue_out}.
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-12-06 23:30:07 följande:
    men vad fsiken föd nu kvinna
    Kunde inte sagt det bättre själv. Trösthoppar istället. Frågan är bara hur länge den planen håller . Lurar på en knappis, men fundilerar nog till imorgon...

Nattis!
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-12-06 23:40:33 följande:
    är den den knappisen du vet som du har i rånis KÖÖÖP
    Jepp! Mest det att det är för stor nu och den är ju inte så somrig direkt... Å andra sidan kommer den vara lagom i höst med {#lang_emotions_dreamer}. Lyder säkert ditt råd imorgon. Lovar att berätta hur det går .

PS Gillar hur du kastade in budet på kossa-suiten, du som tyckte att köp-nu var för högt .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15