Inlägg från: Smultronhjärta
|
-
-
92 har i alla år varit minst utbud på och därför störst rusning till varje salg..JuliaochNelly skrev 2009-10-26 12:36:32 följande:hehe nä det kan jag tänka mig. hoppas det är bättre utbud denna gången än i våras iallfall för pojkar. tyckte det var så trist utbuda i stl 92 till killar.
Jag har en känsla av att jag kommer fastna på vägen dit*någonstans mellan pärlplattor och sländor*
-
Ja mycket troligtstökmamma skrev 2009-10-26 12:49:46 följande:men du, om det bli nu i början av nov kanske jag har turen att få träffa dig 2 gånger i nov??
-
Danskorna säger att de släpper datum så nääära inpå som möjligt för att "tvinga" folk att köpa vinteroverall till nypris..Men nu är det ju vårkollektionen som dominerar så det tänket känns ju inte helt hundrastökmamma skrev 2009-10-26 13:07:35 följande:i våras kom det kring 25/4 och salgen startade 13/5 så i veckan borde det komma om det ska vara nu snart
-
God morgon

Härligt! Det är ju sådana rundor som gör att man gillar T igenRååSa BuBBlan skrev 2009-10-27 08:42:59 följande:God morgon Tror mitt plus tagit slut här för min ruta med alla smilisar e borta Fick in fyra o sju igår på T och det gav mig smak på att dra en runda till faktiskt, man har ju lite grejs som ligger, inte så mycket Molosar men annat som kan ge några kronor
Jag tror stenhårt på runt den 7:e och hoppas då på 4:e1 och 1 är 3 skrev 2009-10-27 08:47:30 följande:God morgon tjejer! Stackars lilla Maia! Men skönt att ni fått en tid nu iaf! Shoppar ni fortf eller!? Jag vill verkligen ha salg nu!!
-
Tradera är ju typiskt ojämnt-man får se till totala summan istället-min sista runda gick någon riktigt dålig medan en Småfolk tröja gick för 310 spänn,ny iofsRååSa BuBBlan skrev 2009-10-27 08:55:54 följande:Ja då gillar man T massor Även om jag bara fick 200 spänn för min lurv som vi haft ett par ggr Inget superpris för mig direkt.. Å tror du de är SÅ snart??? Har du en -riktig -känsla att det blir så?
Danskorna surrar hårt om den 7:e så jag håller tummarna
-
Skön kommentarZvartaliljan skrev 2009-10-27 09:00:45 följande:Men åhh vad hon kan muntra upp en då den här lilla loppan Hon fick precis lite hallonkräm o hennes kommentar var "mmm smakar som jättegott slabb"
Jag hade väntat med privatkliniken till efter den 9:e om jag var du..Om du inte känner den responsen du vill ha vid det mötet så kan du ju ta det vidare till privatklinken då..Stackars lilla loppan
-
Butte:Vilken fin Bia i BT! Han är ju störtskön
Och även jag älskar gamla Katvig-favvon är rosa/röda och orange då som var Max första Katvigplagg och som gjorde att jag på allvar fick upp ögonen för danskt(efter att jag sålt den tokdyrt på T
)
Är inte något upponer på denna
www.tradera.com/SMAFOLK-troja-appleprint-midiapple-gron-brun-dansk-122-128-auktion_101227499
På tal om Småfolk så ninjade jag denna igår trots ockerfrakt
www.tradera.com/-NY-SMAFOLK-t-shirt-Helt-NY-sota-elefanter-pa-BRA-JULKLAPP-auktion_100746617
-
Ja- har bunkrat den i två storlekar nu så att Lova kan matcha Max i sina blå elefanterButtelina skrev 2009-10-27 11:21:49 följande:tack han har en skön stil min lille biabus åhh ja alla dom gamla miniapple är ju fina åh kan inte katvig komma med favoriter i repris!! fina småfolk tshirten med elefanter va? så himla söt
Stoffe tycker jag är helt loco
-
Kanske liteButtelina skrev 2009-10-27 11:24:34 följande:stoffe har helt rätt
Men faktum är att han är lika laddad som jag inför salgen nu och han ska ju inte ens dit
Ringer varje dag från jobbet och frågar om datum har släppts så att han kan fixa ledigt
Superfin-jag gillar både äpplen och gröntmelizza skrev 2009-10-27 11:24:47 följande:ha ha äpplena är ju upp och ner ju men fina var iaf....