Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-10-28 12:10:32 följande:
    hmm ja men då är det lite skillnad. Nu vet ju jag att jag har skickat det. Han säger att han är så ledsen o vill ha sina pengar tillbaka. Jag meilade nu tillbaka och skrev att jag inte kunde betala tillbaka på grund av traderas regler. Får se vad han säger nu.
    Jag har oavsett vad Tradera säger alltid splittat summan vid borttappade paket,både när jag har varit köpare och säljare. Men det beror såklart på hur många omdömen denna har{#lang_emotions_dreamer} Har du gjort en efterlysning hos pts?
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

God kväll!

Här har jag precis släpat hem en himlans massa plast till Stormis och varit på Lindex och nyttjat kupongen som höll på att brinna inne

• Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-10-28 22:00:05 följande:
    jag tror ja blir toooooookig. Har i 2 dar försökt betala ett T köp till nordea men den blir avisad hela tiden, va gör jag för fel?????
    Vad har du för bank? Har du testat med att lägga till nollor mellan clear och kontonr till banken är nöjd..
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-10-28 22:18:40 följande:
    Swedbank och han har godkännt nr men avisar överföringen...
    Hmm skumt! Testat de fyra första som clear,kontornr ser inte ut som persnr? så att det är personkonto? Sen kommer jag inte på mkt mer{#lang_emotions_undecided}
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-10-28 22:36:17 följande:
    vart hittar ni den nerladdade prolistern på era datorer? Jag hittar inte min
    I mitt fall har den lagt sig automatiskt som en ikon på skrivbordet
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-10-29 13:49:30 följande:
    De får en att börja överväga vaccination iallafall men va det inte så att man kunde bära på smittan trots vaccination??
    Stackars liten{#lang_emotions_flower}

Man kan bära viruset även om man är vaccinerad men man minskar ju riskerna avsevärt vad det gäller att smitta småttingarna i familjen om resterande är vaccinerade.
    Media vrider allt vad det gäller såväl svininfluensan samt vaccinerandet helt galet tyvärr..
  • Smultronhjärta
    havsvind skrev 2009-10-29 13:42:46 följande:
    Hej alla! Har inte haft tid att kika in på länge nu, det är så mycket som hänt. Vem har koll på var de säljer rosarandiga Katvig velourjackor ngnstans? Gärna med rabatt förståss
    Ingen rabatt men LLM har den vill jag minnas
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-10-29 14:00:44 följande:
    jaa testa. liten om man jämför med lillebrors breda strl 28 i vinterskor fot
    Jisses- 28! Max har storlek 24
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2009-10-29 14:30:37 följande:
      Åååååååååååååh pölsekärringar!!!!!!!!!!!!!!!   Tack för finfina presenten till Adrian, tur att jag blivit överbjuden på T varje gång jag försökt köpa den hittills! Nu blev både maken o jag glada! TACK!!!!!!!!
    Vad skoj
    Buttelina skrev 2009-10-29 14:33:35 följande:
     det var svååårt att lista ut vad man skulle köpa till dig
    *rättar* Mycket S V Å R T
  • Smultronhjärta
    Tasha78 skrev 2009-10-29 16:06:18 följande:
    så man får inte ha barn med sig på salgen
    Tydligen inte..och det är ett smart drag! Det är långt ifrån barnvänligt där{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15