Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultron- du är obetalbar!
    LJ2 skrev 2009-12-29 21:28:41 följande:
    avis på alla bebismagar.. syrrans bästa kompis, jobbarkompisens tjej, kusinen ska bli pappa, min bästa kompis ska ha, o så syrran .... haha.. tråkig höst märker jag här
    Ja, herregud, grått och mörkt. Folk har inget annat för sig. Annars brukar sommaren och jul/nyår vara poppis i fortplantningstider
  • Duntoffla

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag är på smällen.

Så, nu kan livet återgå till det normala. Några bra reor?!

• Duntoffla
    LJ2 skrev 2009-12-29 21:30:08 följande:
    man får lov o ha sug efter vad som, ingen tycker du e konstig för det *mammas kompis va TVUNGEN o lukta på bildäck?????????* näää.. shopping e inte såå viktig.. ny danskbebis e viktigare
    Urk, vad äckligt! Eller iofs, jag älskar bensinlukt.
  • Duntoffla

Tack tjejer!

Nu hoppas jag bara att bönan därinne tycker att det är kul att bo där.

JsN skrev 2009-12-29 21:34:41 följande:
    gRATTIS! (Du det var rätt uppenbart för så där tre fyra sidor sedan)
    Tack! Sorry, jag började inse att om detta inte skulle bli en bebistråd var jag tvungen att säga bu eller bä
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 21:36:24 följande:
    GRATTIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!! WEEEEEEEEEEEEEEE!!! Såååååå roligt!!!   När när när?? 
    Jag är bara i vecka 9 så mycket kan ju hända än. *nervös* BF blir 8 augusti.
  • Duntoffla
    maugu skrev 2009-12-29 21:37:16 följande:
    GRATTIS kommer här från Wien.Åh,vad roligt!
    Smultronhjärta skrev 2009-12-29 21:43:57 följande:
    ÅHHHH- GUD VAD ROLIGT!!!!
    Busbellan skrev 2009-12-29 21:42:17 följande:
    Grattis Duntoffla!! Underbart!!
    Buttelina skrev 2009-12-29 21:38:35 följande:
    SÅÅÅ HIMLA KUL!!! Grattis gumman
    Tack ALLA!

Smultron- Det var BARA din förtjänst Du hade väl inbox-terrat mig till döds-dagar annars
    LJ2 skrev 2009-12-29 21:43:15 följande:
    hoppas på regnig sommar då.. vet hur jobbigt med tjockmagen i smällvarma sommaren o så fötter som svullnar o allt.. blä..
    Ja, hoppas det. Fast jag klarade mig rätt bra förra gången jag var höggravid under sommaren.

Ang lukter så fick jag avsmak för pajen men lyckades äta en bit ändå. Julen var vidrig med stekos, rödkål och annat som luktar apa. Förra gången mådde jag inte så illa som jag gjort nu.
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 21:39:29 följande:
    Åhh men ändå ganska många veckor på vägen! Bara 3/4 kvar snart då!
    Tack, den behövde jag faktum är att det är lättare att räkna att jag "bara" har 31 veckor kvar än tvärtom. Nio veckor är toklite. Skönt att jag såg bönan häromdagen även om det fortfarande är kritiskt stadium

Nog om mig, hur går det med ert shoppande? Jag vill inte vara orsak till att webbutikerna konkar
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-12-29 21:49:25 följande:
    Man hinner inte mer än lägga ut på tradera så har nån förstört ett köp nu Fast utropspriset var ganska högt det också så jag kanske inte ska klaga
    Visst är det trist, man hoppas ju ändå på köp nu. Värsta är de gånger jag sålt på köp nu och sen har folk fått för sig att vänta tills BB eller lön. Så numera har jag lagt till en text om att köp nu innebär omedelbar betalning
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2009-12-29 21:55:37 följande:
    ja nu är jag jätteglad Hoppas nu den är i fint skick, fast för det priset så kvittar det ju lite förstås
    Tycker den ser fin ut i alla fall. Ofta hinner man ju inte använda plagget så mycket i den storleken
    melizza skrev 2009-12-29 21:55:37 följande:
    tjejer är det lönt att lägga ut molo lurv på T nu eller ska man vänta till nästa höst??? vi använder ju våra lurvar hela året men alla gör ju inte det
    Jag tror att det kan funka nu. Men vill du vara säkrare så vänta till feb/mars. Jag använder mina lurvar både på våren och hösten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15