Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-30 23:04:08 följande:
    men dom behövs bara när det är vått ute eller går smuts lätt bort?? grön och leriga marker låter sådär
    Vi har förvisso ingen overall åt Noel men en grön POP skaljacka. Den har tvättats massor av gånger och fläckarna försvinner. Och då är Noel på en naturförskola så de är ute mer än vanliga dagis
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-12-30 23:18:26 följande:
    hmm ja det låter ju perfekt. nu är bara frågan om den verkligen är värd 900kr
    Ja, det kan jag inte svara på. Har som sagt bara jackan och den är köpt på T. Men den är jag väldigt nöjd med. Är de ute mycket på dagis så tror jag nog att den är värd det. Själv har jag Nanooks överdragsbrallor och är mkt nöjd. Gillar verkligen deras kläder.

Råkade visst klicka hem en liten tröja på SmåVi nu . *oops*

Vet någon hur saldouppdateringen funkar på den sidan?
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-12-30 23:22:16 följande:
    Nu gick min otroligt mogna man ut och röka. Vad hör man om inte lite smällare?? Tur ingen annan bor här ute skogen.
    *ASG* De blir liksom aldrig vuxna
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2009-12-30 23:25:47 följande:
    natti människor=).. dax å sussa ska upp tiiiiiiiiidigt till jobbet imorn =P å har massa rond arbete...........lovely...
    Go natt!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-12-30 23:27:29 följande:
    hmm ja jag får fundera lite.. vilken tröja?? hon har manuell uppdatering
    Den lila Småfolk med hundar på. Hade velat ha den med katter också men det var fel storlek. Jag får helt enkelt hålla tummarna att hundarna finns kvar. Köpte du något?
  • Duntoffla
    Duntoffla skrev 2009-12-30 23:29:12 följande:
    Den lila Småfolk med hundar på. Hade velat ha den med katter också men det var fel storlek. Jag får helt enkelt hålla tummarna att hundarna finns kvar. Köpte du något?
    Eh, menade att katterna inte var på rean
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-12-31 09:41:45 följande:
    Nån som har både vårens lila velourbyxor från Katvig och de lila som finns på Lindex nu? Är de lika varandra i färgen? Funderar på om de lila från Lindex kan gå ihop med den lila/vit randig tröjan från Katvig. Ellas lila katvigbyxor är för små
    Jag har bara de ljuslila från Lindex men jag tycker att de borde vara väldigt nära varann i färg (som Katvigs ränder alltså)

God förmiddag förresten!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15