Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-12-30 10:28:45 följande:
    Hej alla andra också för den delen
    Hej hej

Frukostdags här
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-30 10:41:28 följande:
    Nej då här är det så lugnt och stilla så, blir lite rastlös ... *ironi* Smått crazy kan man säga, ff inte hunnit med årets big happening som skulle vart på annandagen - för att mumla lite
    Nu hänger jag inte med. Kalasdags?
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-12-30 12:58:52 följande:
    Fick nyss MMS från Liljan. Mateo är här! 48 cm lång och 2420 gram! Underbar liten sötnos!!!
    Åhhh, stort grattis till Liljan med familj! VIlken pytting!
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2009-12-30 15:09:15 följande:
    Hej hej! Inne och kollar Facebook lite snabbt o ser att Liljan fått en liten pojke. Så måste ju in hit och kolla också. Grattis Liljan! Allt bra med er andra?
    Hej

Allt bra här. Själva då?
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-30 15:43:59 följande:
    HeHe nej (kalas har jag en vecka på mig att fixa ... stålmamman hinner ... kan greja ... har 78 timmar på sitt dygn ) Annat annandagshappening, men nu är det fixat, så gott som iaf Grattis Liljan!! *brrr* jag har fortfarande vägrat ta av mig termosarna, det är FÖR kallt här i skogen nu asså! *konstaterar*
     Försök att ta det lite lugnt också. HAr du ngn som hjälper dig?
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-30 15:44:50 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-30 15:43:59 följande: Termobyxorna alltså, inte kaffetermosarna
    Haha...tänkte väl Måste se rätt lustigt ut annars
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-30 15:58:18 följande:
    Ja vem vet, det kanske blir varmt & skönt iaf? Just nu är det tunnt med hjälp, finns gör det men kontrollfreaket vill ha koll så det "görs rätt & snabbt" *skäms lite*
    Jag förstår dig. Jag är lite likadan. Måste ha stenkoll.
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-30 17:16:20 följande:
    #%&@@?&!#¤$@@ s&%=?+%¤"@@ )%"# Internetbanken har brakat F******N
    Åh nej! Förstår att det ställer till det rejält. Vad olägligt {#lang_emotions_djavulsk}
  • Duntoffla
    H I L L A skrev 2009-12-30 16:07:20 följande:
    Skuttar in ...... Saknar er allihopa, men snart är jag tillbaks igen, när barnen börjar på dagis och jag börjar jobbar, DÅ har jag nog mer tid över än jag har nu...... GOTT NYTT ÅR till er alla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS Malou till en liten nyårsgosse !!!!!!
     Gott Nytt År! Hoppas att se dig här mer nästa år.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15