Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-30 21:49:01 följande:
    haah en 98a och en 104 kan du väl ha JOMPA den ÄR stor i strl. lika stor som isabels rosa (höstens) som är strl 110
    Jo visst kan jag spara men jag ska verkligen inte shoppa massa "onödigt" nu. *sitter på händerna*

Tror jag ska ta en Time out och äta upp resten av äppelpajen från igår Hoppas någon köpt lurven tills jag är tillbaka så slipper jag
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-12-30 21:49:30 följande:
    Men det är ju fickor på NS.. Eller det ska var mer fickor? Svårt med brallor då ju.
    Du är klok du. Själv har jag redan bunkrat lite.{#lang_emotions_embarassed}
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-30 21:50:43 följande:
    SKIT!! Jag har suttit och knåpat ihop en lista, 20 auktioner.. sparade, stängde ner programmet och nu när jag ska öppna igen så finns inte listan...
    Nej fy vad surt! Har den bara inte hamnat fel då?
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-12-30 21:52:50 följande:
    Jag har helt enkelt inte plats att bunkra. Det enda som köps i förväg är isf vinterkläder till nästa vinter. Så det är väl mitt kommande projekt, när jag får inte lite nya pengar.
    Ja, vinterkläder är bra att köpa "off season". Bra mkt billigare. Jag kommer köpa Nanook igen till nästa år om det blir rea. Jag bunkrar inte tokmycket men har några Småfolkströjor i strl 98/104 samt lite som jag köpte på Molo-salgen.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-12-30 21:54:13 följande:
    nä förstår dig åhh äppelpaj, det var riktigt längesen
    Ja, jag gjorde någon amerikansk variant i går då vi hade ett gäng äpplen som höll på att ruttna. DEn har lock och grejer. Värsta pysselpajen
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-30 22:07:30 följande:
    Ghha, varför halkar man alltid dit så fort man kikar in här?? Piper nog o jobbar istället
    Grattis till ett bra köp!

*puh, jag slapp*
    lillronya skrev 2009-12-30 21:58:47 följande:
    Ja det är ju det. Köpte en overall på rea förra vintern och en på salen i våras till denna vintern. Får se hur det blir denna gången.
    Hoppas verkligen det blir salg i vår igen.
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-12-30 22:14:42 följande:
    Ja isf kan du börja spara pengar direkt- finns ju massor med fina små suits
    Ja, shit vad jag ska shoppa då om allt går vägen. Sparar faktiskt ett par hundra i månaden så det hinner bli lite i alla fall
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-12-30 22:15:24 följande:
    Nä tjejer, dax att försöka få in mannen i sängen, han snarkar i soffan. Sen ska jag ta en kopp te innan jag oxå ska drömma sött. Gonatt
    Haha...lycka till!

Sov så gott!
  • Duntoffla

OT- hur är Me&I´s velourbyxor med resår nertill i storlek? Någon som vet? Har ett par med lös mudd och de är rätt stora. SKiljer det sig från de andra? ÄR sugen på oranga.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15