• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-11-27 22:29:47 följande:
    Jo, den finns som babytröja. Jag funderar på den men har inte riktigt bestämt mig ännu. Jag har redan köpt fyra tröjor och det är ju snart jul så jag vet inte riktigt. Men jag vill ha den
    hihi...ja man får hålla lite i plånboken.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-27 22:37:44 följande:
    Vilken stl ska du köpa? JAg köpte ju 128 i knapptröjorna på salgen, men de är kortärmade... Undrar om hon kan ha 128 äveni denna?
    Jag fick mått av Annacill idag på den med fjärilarna. 128 samt 140:an. Men tyvärr så var det på jobbet. Tror ärmen var 45 på 140:an men kan kolla på måndag.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-27 23:03:10 följande:
    JAha vad bra! Jag var ju där när lådorna kom och kunde ju tänk på att titta på de större. Men det tänkte jag ju inte på då. Köpte bara till lilla A.
    Som jag då, brukar glömma hälften när jag ska uträtta ärenden eller handla på ICA.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    LJ2 skrev 2009-11-28 21:58:46 följande:
    ja, jobbar vi inte så blir det vääärldens liv!!! alla e tvugna att jobba över massor.. iofs förstår jg lite det med, vi har ju en av de mest kända julsakerna som vi gör på jobbet, så inte konstigt om vår intensiva period e vid jul *HATAR prinskorv!!! * nä.. natt natt.. *poff, borta*
    Vad jobbar du med? Ljusstakar?

Gokväll i tråden precis hemkomna från 40-års firande.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-28 22:01:47 följande:
    NU är julgardinerna uppe!
    OJ!!! Duktig du är! Vi har inte ens julgardiner. Men ljusstakar m m ska upp imrogon hoppas jag.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    stökmamma skrev 2009-11-28 22:08:40 följande:
    lät mer som det är nåt me prinskorv...
    aha... jag har inte hängt med i diskussionen.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-11-28 22:11:52 följande:
    Hos er lyser flitens lampa. Vi har inte ens gardiner i vårt hus
    Vi har inte många vi iheller. Vi har satt rullgardiner istället och struntat i gardiner. Lite jobbigt att byta ut och jag tror inte ens att det finns julrullgardiner. *skönt att slippa det momentet i julfixandet*
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-11-28 22:20:56 följande:
    Ja, rullgardiner har vi också i sovrummen samt någon slags jalusivariant i ena vardagsrummet där solen ligger på rakt in. Shoppar du något?
    Nope inte idag. I torsdags kväll beställde jag en hajtröja och fjärilsknapptröja. That's it. Blir inte mer nu. Dyrt och jul i antågande. Själv då?
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15