• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Morty skrev 2009-12-05 23:35:19 följande:
    Tack! Tror ni det finns någon möjlighet att t ex Annacill kan ta in den?
    Alltså om man ber henne?
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-05 23:38:11 följande:
    Tror jag absolut hon kan om man frågar, bara hon ska ha hem annat så e de ju inga problem, lite dyrt att ta hem bara en tröja liksom Maila o kolla, hon har fixat massa enstaka plagg åt mig *söta annacill*
    Ja precis det jag tänkte, att det beställs i samband med andra molosar. Ska ta och maila henne sen. Har mailen på andra datorn.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    lillronya skrev 2009-12-05 23:41:26 följande:
    Verkar inte så. Jag har frågat.
    Äsch då! {#lang_emotions_cry}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    ChokladMoshin skrev 2009-12-05 23:43:21 följande:
    Hmm, ok och 110/116 blir ju för långt. Får maila AnnaCill och sen LLM, för dom skulle tydligen få in mer Airbrush i veckan men hon visste inte vad.
    {#lang_emotions_dreamer} kanske knapptröjor.....får väl ligga och lura i vassen där då.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    lillronya skrev 2009-12-05 23:47:23 följande:
    Spännande! Undrar om man kan tycka i Anjelin i babytröja? Fast det var ju Nikita som skulle ha det printet...
    lillronya skrev 2009-12-05 23:47:54 följande:
    Dags att sova lite. Ha det bra tjejer!
    Sov gott!!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    ChokladMoshin skrev 2009-12-05 23:49:14 följande:
    Hihi ,ja gör det!! Hittade klänningen på en engelsk sida och det blev 525:- inkl. frakt, samma som här ju Otålig som jag är......
    Grattis!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    malinkaunitz skrev 2009-12-05 23:51:10 följande:
    Jag har mailat henne och frågat om den knappisen men har inte fått något svar än :)
    ok, då avvaktar vi svar från dig då.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    malinkaunitz skrev 2009-12-06 14:05:11 följande:
    Får se vad hon säger nu. Det var väl fler som ville ha den? Om hon kunde få hem skulle hon beställa fler :) Annars får man väl beställa från danmark..
    *räcker upp en hand* Jag vill köpa en sån. Alltså tröja Airbrush.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    malinkaunitz skrev 2009-12-06 15:36:26 följande:
    Ja dig visste jag redan :) Ska se vad jag får för svar ...
    Goody!

*återgår till att städa*
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-07 09:47:08 följande:
    Den sitter i ljumsken typ... förstår ju nu varför hon va så bråkig med att byta blöjan... Jag tror inte hon har feber, känns som att vi inte kan bråka om de just nu... bara klängig och gnällig...
    Moa fick sin första vattenkoppa vid tinningen och Mattis i nacken.....så det är nog väldigt olika. Senare under dagen hade några till utspridda på kroppen. Ingen feber öht. De fick samma dag och de hade knappt några så de var väldigt förskonade.
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15