• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Helle skrev 2009-12-07 09:06:53 följande:
    God morgon förresten Är helt slut efter en kväll/natt på jourvc, akutröntgen och akuten. Philip ramlade igår kväll och tog sig för nyckelbenet och precis som vi befarade så är benet av. I samma veva fick mannen feber så jag åkte på både hela sjukhusvändan samt att gå upp kvart i sex när Gustav vaknade imorse. Nu är han på dagis i a f och Philip hemma. Får hoppas det går att få lite gjort ändå, men veckans planer har förändrats drastiskt
    Nämen stackare!!!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    modestyclara skrev 2009-12-07 21:15:09 följande:
    perfekt inspel, tack. Jag körde på 3-5 år till både 3- och 4-åringen. I värsta fall får väl den ena ligga orörd och vänta på minstingen
    Min dotter har 4-5år på sin och hon är snart 7 så de kan säkert ha dem ett bra tag.
    Hoppas tomten kommer i år...........
  • Morty
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-07 21:06:45 följande:
    vad tror ni tjejer? kan O ha 98 i tågtröjan el bör jag byta t 104? är den normal el liten i strl?
    De i helprint verkar vara mindre i storlekarna iaf. Tog 110 till Mattis i höstas när jag köpte den och han är 4,5 år. Liten och smal.
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-12-07 21:59:31 följande:
    Ja, håller med att D passar i de färgerna. Kul ibland när man väljer något otippat också. Jag är skittråkig, shoppar inte alls mycket. Kikar lite på kalendrarna men inget som lockar direkt. Inser att N har en del kläder,särskilt tröjor. Kom ju hem med en del från salgen. Har även en del Småfolk liggandes i väntan på att han ska växa till sig. Är sugen på en lurv men har en sprillans liggande som han snart kommer att ha. Kan inte köpa en till liknande bara för att.
    Hej och välkommen hem!
    Har ni haft en avkopplande helg? Lät så härligt. Blev det en del shopping på shopping meckat?
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-12-07 22:17:14 följande:
    Tack! Vi har haft det toppen. Spa:at, ätit gott julbord och bara tagit det lugnt. Så skönt att få vara barnfri ett tag. Nu är vi alla på bättre humör Det blev lite grejjer på Gekås Damien och Adrian- superfint hus!
    Härligt!!! Man behöver sånt emellanåt.
  • Morty
    ChokladMoshin skrev 2009-12-07 22:21:39 följande:
    Handlade du också för 51633:- på Gekås?
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-12-08 09:15:13 följande:
    hej sötisar jag är GRYMT shoppingsugen. jag har ju bara shoppat EN nyhet från molo och bara en grej från kalendrarna.kommer ju fel erbjudande hela tiden  vem vill ha nova star och sånt liksom
    Det är ju för att du redan shoppat allt från molo.

Jag har köpt 2 molo nyheter och nada från kalendrarna. Jag gillar iofs NS. Men sparar monetas till molos vårnyheter och julklappar.
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-12-08 09:20:42 följande:
    neee jag har en del på min "vill ha lista" jag har varit sparsam med inköpen denna hösten jaa sant spara till vårnyheterna är inte fel
    Då hoppas jag att det snart kommer några av dina 'vil ha' plagg.
    Damien och Adrian skrev 2009-12-08 09:22:44 följande:
    jag köpte en molosuit igår i kalender, stickade blåvita. Annars har jag inte shoppat något  - NS har jag redan hela kollektionen känns det som. Molo sparar jag mig till storrea el salg, är trött på att köpa hela kollektionen til dyra priser, särskilt nu när priserna stigit. många plagg var ju så likartade i färgerna med. Ser fram emot vårens, ska nog köpa en del i dec-jan med, örnen har jag inte köpt än o inte hajtröja till Adrian, men det är inte bråttom. Tar detnär shoppingsugen faller på.
    Ja, det är ju inte billigt precis för dem. Får ta och välja ut sina guldkorn.
  • Morty
    malinkaunitz skrev 2009-12-08 11:04:06 följande:
    Har du fått din företagsskatt?:O Då måste jag med fått det nu då va?:DFörresten alla .. Annacill har fått tag på airbrush knappis :D
    Wiiieeeee!!!! Jag vill ha en airbrush knappis!!!!
  • Morty
    malinkaunitz skrev 2009-12-08 11:31:41 följande:
    Maila henne och säg till att du med vill ha och vilken storlek :) Hon skulle beställa snart det skulle komma hem i nästa vecka :) tror jag det va ..
    Tack du är en ängel! *mailar omedelbartbums*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15