• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-28 22:22:51 följande:
    tackar har inte du åkt dit än????
    Nej, Hur var det nu? Ont om storlekar, men i vilka? I våras eller när det nu var så fanns där knappt något i 'mina' storlekar.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-11-28 22:28:46 följande:
    Ja, vad har hänt med henne? Såg bara hennes utskick från sin shop. Är hon på sjukhus?
    Nä, den hade jag inte satt på Mattis. Åh mysigt/skoj med Gekås och allt annat ni ska på. Känner att jag måste hålla igen. Barnen har kläder så det räcker och blir över. Måste bara bli färdig å lägga ut på T också så man kan få in lite kosing.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-11-28 22:39:54 följande:
    Hur stor är han? Ja, det ska bli så skönt. Vi har tagit ledigt på fredag och åker till Vann spa i Lysekil. Spa:ar och äter julbord, övernattar och åker sen (förhoppningsvis) till Varberg om vi nu får rum där, övernattar och tar sen Gekås på söndag fm. Noel ska bo hos mormor och morfar. Ja, att lägga ut på T är aptrist men det är kul när kulorna rullar in
    Mattis drar 110 i de flesta tröjorna. Han är väl 105/106 lång tror jag. Åh gud vad det låter skönt!!! Noel kommer ha det lika mysigt hos mormor & morfar och bli bortskämd.

Jo men visst är det så att det roliga är när pengarna trillar in.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Milliz skrev 2009-11-30 14:39:10 följande:
    Nej jag kunde inte det Elias pekade på biltröjan och så tomten ska komma med den så då måste han ju få den, och då när jag ändå betalar frakt så kan ju len till tröja lika gärna slinka med Bra resonemang va Jag är nog alltför impulsiv av mig, fast mina moloinköp brukar jag å andra sidan inte ångra Ja den här tråden är bäst!
    Man hittar alltid anledningar till att shoppa.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 14:57:46 följande:
    Hej tjejer..Nu rullar mumintrollet på tv så mamman får sitta ner en stund *skönt*Lite osäker på kaninklänningen.. Funderar på att byta till en tröja istället.. Pappan blev stormförtjust i den å tyckte den va sketasnygg iofs , men kanske vi har mer användning för en tröja?Byta eller inte byta de e frågan? Sen får jag inge svar från BoR ang reklamationen på regnbåge tunikan Dom brukar ju alltid vara så snabba..
    Pappan kanske gillar tröjan lika mycket.....
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 15:10:12 följande:
    Jag provade just klänningen, åååååå va den va söt på så den stannar   *velat klart*
    Det är ju perfekt får då tror ju Bubblis pappan att han fått bestämma. Bra att ligga på plus. hos mannen.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 15:45:13 följande:
    Å här är det HAN som ska jobba för att ligga på plus hos mig just nu Tack Å får nervsammanbrott!!!! Bubblis har hällt ut ALLT lego i sängen, sen tömt ut ALLA pussel uppepå det   Suck!!! Hon e bra röjig just nu den Bubblan *mamma trött*Måste väl ta o plocka upp alltihop innan de ligger över hela lägenheten..Cu..
    Aha, OK! Hon var superfin i klänningen iaf!!!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Damien och Adrian skrev 2009-12-01 14:30:21 följande:
    Vi har vunnit budgivningen, huset blir vårt imorgon när vi skriver på kontraktet!
    Grattis!!! {#lang_emotions_cheers} {#lang_emotions_sunny} Guuud va skoj!!!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    nikki2006 skrev 2009-12-02 09:23:12 följande:
    jag hänger på, vi stckaer till Spanien och köper husMenar du den airbruch, den är såååååå himla fin. Annacill skall ta in den och gissa om jag skall ha den
    Vet du om hon bara ska ta in klänningen eller knapptröjan också?
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15