Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JuliaochNelly skrev 2009-10-29 18:37:53 följande:
    Ny regel eller? jag hade ju med mig Nelly förra året & det funkade perfekt  hon var den ultimata påsvaktaren
    Nej -det är barnvagnarna som inte får följa med in(jag och min kassa danska liksom ) även om jag tycker synd om många ledsna barn därinne eller de som får sussa utanför i sina vagnar. Jag hade aldrig kunnat lämna mina barn utanför{#lang_emotions_undecided}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-10-29 19:10:34 följande:
    Btw, vi blev ju lite avbrutna innan . Otto skickade ett sms om vår kassa bil. Jag svarade med att jag skulle trösta mig med Molo på onsdag. Fick tillbaka en skrattande smiley, så nu vet han iaf . Plus att jag provade knapptröja på K och visst, lite stor, men funkar absolut snart så nu vet jag att jag kan köpa dem med om nån fin skulel ligga och vara ensam .
    Vad bra, då är männen införstådda med att onsdagen är bokad för mammalyx
    Och jag har en stark känsla av att vår bil kommer rulla ner ganska mycket danska kosingar totalt sett
    JsN skrev 2009-10-29 19:15:39 följande:
    JAg fixat dagishämtningen på onsdag. Nu ska jag bara krångl amig ur mötet som jag är inbokad på på onsdag också... Men det löser sig. *hoppas innerligt att det inte är tillagt en punkt som tillkommit senare för då blir jag inte uppskattad*
    Vad då- klart alla har förståelse för att en dagstripp vigd åt shopping är ursäkt nog för att slippa{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-10-29 19:48:28 följande:
    liljan o loppan Idag har Meja haft finaste Kik Kid klänningen på sej, tusen tack för den
    Så liten och söt Visst liknar hon mammsen en aning{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-10-29 20:06:54 följande:
    Var precis på vinden och kollade lillebrors Molo-lager. Så jag vet vad som "behövs" och inte . Mycket djur var det .
    Jaa-tänk vad våra barn behöver kläder Och djur är ju alldeles underbart!
    Dock måste jag invända mot att småmolosar inte skulle sälja-har bevis på väg att gå ut{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-10-29 20:56:25 följande:
    Nu har bedövningen i min lagade tand slutat verka och jag velar mellan en värktablett och ett glas vin, tror jag väljer vinet. Men först ska jag gå och sy färdigt ett bebislapptäcke. *ska snusa bebis i helgen*
    Aj aj{#lang_emotions_sealed} Välj vinet-jag firar salg med ett glas rött ikväll{#lang_emotions_cheers}
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-10-29 21:11:42 följande:
    150dkk
    Neeej-visst kostar lurvoverallen 200 danska{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta

Hej flickor!

Ängeln och Incom: Vilka snälla små ni har Lova tycker det är säkrast att vara vaken mest hela tiden..annars kan man ju missa något

Inatt har jag drömt om Molosalg-jag fick hyra en lastbil för att få med mig mina suits hem

• Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-10-30 11:25:49 följande:
    Jaaaa hon är snäll, fast hon börjar ju bli mer o mer vaken nu, som tur väl är så verkar hon ha insett att man ska sova på natten iaf Ha ha, någon ska minsann shoppa loss helt galet mycket på salgen
    Hihi..nä jag ska faktiskt vara lugn denna salgen, iaf om man jämför med hur jag handlade i våras
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2009-10-30 11:30:03 följande:
    Hur har ni gjort förresten när ni handlat åt någon på salg? Skickar ni REK då eller som vanligt? Inte så kul om allt kommer bort liksom
    Jag har skickat med post oftast men större kan man ju skicka med DHL /Schenker för att kunna spåra(lägga upp en specialauktion på T )
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2009-10-30 11:31:45 följande:
    När Max var liten hade vi det superjobbigt med 3 månaders kolik och annat jobbigt så Lova är en dröm i jämförelse. Sen kan jag säga att Max även han, hade en skitjobbig period runt 2 år-helgalen på alla sätt{#lang_emotions_sealed} Nu har han lugnat ner sig,aktiviteten har fokuserats på kreativ lek och vi har det riktigt mysigt (jag är övertygad om att Eskimåkids spelat in där)

Lovas absoluta favoritunderhållning är pappas stora akvarium studerat från sin babysitter eller som nu när hon halvligger jämte mig och pratar och pratar
    Annars är babygymet ganska intressant det också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15