Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

malinkaunitz skrev 2009-11-10 12:30:40 följande:
    Ja där har man nu gett ut något skydd som man ska sätta fast ... Här i sverige vet dom inte hur dom ska göra än.. Dom skulle återkomma med information.. Men jag skulle aldrig ha mitt barn i närheten när jag fällde upp vagnen .. Vilken sulky som helst kan man nästan klämma sig i ..
    Tack!

Vi har en maclaren techno xt, men den står uppfälld i farmors garage. Farmor kan inte fälla i hop den så det är nog ingen fara.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-10 13:50:17 följande:
    Vad tycker ni om Maias Molo+småfolk kombo i bt Hon sprang runt sån inne på sjukhuset igår, snacka om att man är sjuk när man inte ens bryr sig om att hon hade pösbyxor+tajt klänning o sen ett linne över det Undrar vad folk tänkte när de såg henne
    Gör läcker
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2009-11-10 14:30:34 följande:
    Åh, tjej har jag visserligen, men kan INTE bunkra i 2-4 år...
    Åhhh säger samma. Den var helt underbar. Men stl 116 känns lite väl stort.
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2009-11-10 14:39:17 följande:
    den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge=) svea ville ha den sa hon=).....tids nog e hon där å då e juninerna en raritet å med lappar ..ja du en ännu stölrre raritet
    ha ha försök inte

Vi har ett par dyyyyyra kanin byxor. Det räcker
  • SmillaMilla
    malinkaunitz skrev 2009-11-10 18:51:49 följande:
    ja sån köpte jag ny på 30 procent i fredas :) sååå fin..
    Nääää VAR?
  • SmillaMilla

God morgon!

Vad kul att se att ni är så många som köpte de gröna velour muddisarna på slagen. De är ett av de bästa köpen jag gjort på molo någonsin. Passar till allt.

Svea har sina i dag till molos rosa/vita bubbeltröja från i våras. Sååå fint!

• SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2009-11-11 08:29:09 följande:
    Åh jag letade förtvivlat efter dom, dom är ju sååå fina!
    Vad synd att du inte hittade dem. De är verkligen superfina!
    melizza skrev 2009-11-11 08:29:11 följande:
    God morgon! Jag fick tag på ett par eller ja det var Butte som hittade dem och jag fick dem.......jag blev så himla glad för det är vekligen molos finaste velourisar
    Grattis Ja visst är de fina! Älskar molos velourisar. Måste ha fler...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15