Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    Emmsan skrev 2009-11-11 14:05:25 följande:
    hohooooooo kikar in då o då  från mitt lilla helvete ;) ( som jag hoppas är över snart) saknar er sååååå 
    Hej vännen!

Vi saknar dig med!

KRAM
  • SmillaMilla
    Tejja skrev 2009-11-11 14:34:16 följande:
    Är det en pocketkamera? I så fall ligger den i den dära väskan som du inte brukar använda, men som du använde förra gången du skulle iväg. Väskan har du nu stoppat undan i en garderob.
    Tack, det är mest troligt. Men jag trodde att den skulle ligga i skötväskan för där låg den sist. Skall kolla igen.
  • SmillaMilla

Liiiite ot kanske. Men jag behöver vekrligen julklapps tips till Svea.

Anton skall få nintendo ds och spel. Och lego polisstation.
    X får bilmatta och stooor lastbil med släp.

Men vad skall Svea få?

Vad skall era få?

• SmillaMilla
    Tejja skrev 2009-11-11 15:32:59 följande:
    Du hörde mina mediala vibbar va? När vår kamera försvann, så låg den oxå i skötväskan- eller rättare sagt i en sån där nätpåse. Hur dum får man bli, som stoppar kameran fullt synlig i en nätpåse??? Du vet, jag "skulle bara" och la ner den där så länge...
    jo o jag svarade

Finns inte
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2009-11-11 16:49:47 följande:
    jo o jag svarade Finns inte
    ähhh nu är jag flummig

Kameran finns inte Undra om någon tog den på båten.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 16:15:23 följande:
    Grattis Jag tipsade om den innan, var lite sugen men har ju en likadan tunika och knapptröja så kändes lite onödigt, får köpa den av dig sen istället Har precis varit o hämtat Maia på dagis o känner mig nedslagen Blev meddelad att de ska ha möte på tisdag med kommunens specialpedagog ang. Maia De säger att hon håller sig undan, hela tiden för sig själv o kommer inte in i gruppen o verkar ofta avtrubbad Jag som trodde allt gick så bra på dagis nu sen hon bytte i somras, men samma sociala problem verkar kvarstå. Hon är nog inget dagisbarn då egentligen...önskar här hade funnits en dagmamma för i små grupper fungerar Maia jättebra, då tar hon lätt kontakt.
    Det där är inte lätt! Först stor kram till mamma, för det är jobbigt!

Men jag förslår att du är med på mötet med specilapedagogen. Då har du själv en möjlighet att gå igenom vad de ser som de stora problemen o du får säga din mening, så att du känner att det blir rättvist o bedömer Maia rätt.

Men tänk på att det bara kan bli bättre. De kallar på specialpedagogen för att de vill lösa problemet o göra det bra för Maia. Om hon nu har sociala svårigheter så tror jag inte att du gör det lättare för henne om du har henne hemma. 
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 17:14:46 följande:
    Jag frågade om jag skulle vara med men det tyckte inte fröken...jag tror att de kanske blir lite hämmade om jag är med också, o inte vågar uttrycka allt för pedagogen kanske? jag vet inte...jag bad bara dom anteckna allt så jag får veta vad som sagts o vad för beslut som tas om åtgärder. och att jag får träffa pedagogen sen efteråt...
    Okej, de är något ni själva väljer. Men då är det nog bra att du får träffa henne senare.

lycka till
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-11 18:53:45 följande:
    hej tjejr. hur har ni det? jag blev lite sjuk i helgen, fick en stroke så jag ligger på sjukhus. gubben min har fixat dator åt mig här så jag kan kika in till er.
    Åhhhh hej vännen!

Hur mår du? Tänkt massor på dig!

KRAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15