Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    Damien och Adrian skrev 2009-11-13 11:30:33 följande:
    good morning! håller mest på med husköp just nu o har full rulle hemma med pojkarna så jag hinner inte kika in så mkt. ska se om jag hinner lägga in bilder sen. såg ni 30% på lillamirakel? trist bara att de inte har så mkt molotröjor t ex.
    Är det 30 % på allt?

Någon kod? eller är det bara det under rea fliken?
  • SmillaMilla
    Tejja skrev 2009-11-13 12:06:30 följande:
    Neah äter bara pottis till lunch. Sitter och spottar ut minsta lilla torskbit som jag försöker få i henne. Jaja, i princip ALLT annat äter hon, så då får det väl vara ok att inte gilla torsken jag lagade idag. Dessutom är den bara kokt med salt, igen sås eller något- så jag förstår henne! Det var ingen smaksensation direkt. Fast jag tyckte at tdet var rätt gott!
    oj så olika det kan vara.

Svea äter typ inget. Bara fisk o gröt som går ner här. Om ens det. Och ja välling.
  • SmillaMilla

HURRA Digitalkameran är hittad! Så nu skall jag lägga ut lite foton i bt.

Och får att inte va helt OT har jag shoppat på lillamirakel

• SmillaMilla
    Tejja skrev 2009-11-13 14:15:09 följande:
    Har nu suttit och tittat på Ullared, första avsnittet. Jag har nog sett lite konstig ut. Typ så här:  Ögonen uppspärrade och munnen vidöppen. Smultron- Är det alltid kö in till varuhuset, eller är det bara på sommaren och lov?
    Kön hör ullarde till.

När vi var där förra helgen var det när vi kom ut ur varuhuste 2½ timmes kö. Helt sjukt!
  • SmillaMilla
    Tejja skrev 2009-11-13 14:26:25 följande:
    Boris säger: När det är en kö på 3 och en halv timme, så är det ju knappt ens kul.  Nähä? No shit Sherlock!
    Men till molos lagerslag är det kul med 3½ timmes kö

Problemet tycker jag snarare är att det blir så satans fullt med folk inne i butiken så man kan inte flytta kundvagnen.
  • SmillaMilla
    Tejja skrev 2009-11-13 14:41:41 följande:
     Skål och grattis!! Var hittade du den?
    I ett tidiningsställ som vi köpte på ullared

Skål. Det kan behövas. Har redan rings försäkringsbolaget.
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 14:53:05 följande:
    Jag fortsätter vara ot.... Någon vars barn har/har haft v-smile och som kan ge lite ris och ros
    ehhh vad är det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15