Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tejja skrev 2009-11-13 15:29:30 följande:
    SmillaMilla- Åh vad sugen jag blir på de lila Starsen- eller hur man nu skriver...Jättefina!
    Tack! Ett av mina absoluta favorit print.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-11-13 16:23:40 följande:
    Smilla, bra smak du har Puzzle och lila stars är underbara ihop. Har både den kombon du har på bilden och så tvärtom Men favoritplagget här hemma just nu är nog ändå NS klänningen, underbar!! Hur var det i Gbg förresten, har nog glömt att fråga det
    Visst har jag bra smak

Vi hade det jättebra i Göteborg. Lång resa men det gick jätte bra. Sambon tyckte innan vi for att mitt inpulsköp av en bärbar dvd med två skärma (hade en till innan) var onödigt. Men på hemresan tyckte han absolut att det var ett av mina bästa köp

Försökte få in fler bilder från resan i bt. Men fl krånglar. Får försöka igen lite senare.

Leklandet som vi varit på många gånger tidigare var väldigt uppskattad av barnen. Svea är totalt vild o orädd så hon fick många blickar från andra.
  • SmillaMilla

God morgon!

KAN man använda muddbyxor under kjol/klänning? Ja kan kan man för svea har det nu på sig Men ser det ok ut? Gillar inte strumpbyxor men gillar kjol.

• SmillaMilla

Hej tjejer!

Var nyss o shoppade lite

Hittade en underbar kofta o klänning från frioli, tror att det är danskt, och en klänning från ejsikkelej. Skall se om jag fick någon ok bild. Vad tycker ni? Ser den för liten ut?

• SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-14 12:57:37 följande:
    ser ingen bild... Tror också Frioli är danskt Jag har inte shoppat sen salgen *duktig* mer än två auktioner på T förstås men där räknas inte
    Nu skall de ligga där.
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2009-11-14 13:10:20 följande:
    ha ha det var enklare sagt än gjort.
    ja jag vet strumpisarna är inte fina, men hon älskar dem.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-14 15:52:13 följande:
    Tror det är grön/mint
    Tack O billig var den också. Ja efter 70% rabatten. Innan var den svin dyr. 54 euro {#lang_emotions_surprised}
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:13:26 följande:
    hej vännen. jo då.. jag tycker faktiskt det gått massor framåt sen igår bara, inte riktigt lika vinglig o snubblig, sover mycket än, fattar inte hur mycket man kan sova egentligen.. ja fick bryt när dom körde mig till neurolog rehab i sköndal, nästan panik alltså, jag grinade mig hem över helgen sen fick jag göra en deal med dom så nu ska jag bara vara där och träna vardagar *skönt* längtar till allt är som vanligt igen, att få gå ut i parken o leka med bubblis *längtar*
    Men vännen lilla. Skönt att höra från dig.

Men denna stroken har den varit på gång länge? För du frågade för ett bra tag sedan om din yrsel efter du hade ätit. Jag har dåligt samveta för att jag trodde att det var sockret. Förlåt
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:25:04 följande:
    Tack snälla Kan fota dem i morgon, dom e såååå fina!! *vila va det*
    Gömm inte att skicka ditt konto nummer sedan när du har ork. Vill betala mina synder
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15