Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Liljan, förresten´:
    Du måste snarast räkna att flickbabykläder du köpt som nu åter ut på T OCH meddela oss antalet. Är det under 50...? Och det senaste kapet har du väl inte ens hunnit få hem . Inte menat nåt elakt, är bara så kul när du varit sååå säker. Ta inte illa upp, det är inte min mening.

♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-10-13 21:23:53 följande:
    nä jag bara skrattar åt mig själv så det är lugnt Men så farligt mycket är det nog inte, under 50 iaf...det mesta jag köpt är ändå helt ok på en pojk
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2009-10-14 13:37:18 följande:
    Nu har jag ringt, dom ville att vi skulle komma in på koll, o nu hoppas jag verkligen att vi slipper bli inlagda. Det var ingen panik med att åka så det får bli lite middag och mys med Liam innan.Gubben höll på att skita på sej när jag ringde, jag riktigt hörde hur nervös han blev
    Oh, spännande! Min förra förlossning startade också med vattenavgång. Värkarna kom inte förrän efter nästan 2 dygn, så vi hann med två st kontroll-ctg'er innan det var dags att åka in på riktigt. Är själv bara i v 32, men har fårr för mig sipprande vatten två nätter nu... Börjar kännas lite verkligt, men jag är glad att jag har några veckor kvar innan det är dags. Ser framemot vidare rapporter!
  • Stormis
    Milliz skrev 2009-10-14 14:30:30 följande:
    Katvigs velorklänningar hur är dem i storlek? 80 borde det bli lagom till min drygt 77 cm långa tös?
    Tycker inte att du ska ha större iaf och mindre vet jag inte om det finns. Jag har 80 på min ca 82 cm och de sitter perfekt. Kan ha 86 med, men långa ärmar blir för långa och de är ju svåra att vika upp snyggt.
  • Stormis

Hello!

Sötaste lila Bubblan idag. Karla såg orecis likadan ut . Pappan tyckre kasnke att det var lite mycket... Inte jag! Supersötaste lila nallenbjörnen!

• Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 20:28:48 följande:
    Tyckte de va urhärligt   Toklurviga ungar liksom   *gosiga*
    Eller hur, och så med en liten "dinosauriekant" med det gröna upptill, den står ju upp lite .

Men du, apropå din lya lurvbunkring - min lokala affär sa till mig att vårens lurvar kommer i NOVEMBER ! Snacka tidigt!!!
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 20:32:03 följande:
    Å till tre, fy va skojsigt   Jag hade ju bara Bubblis och Bella då som ville ha linnen o nån lurv.. Nu ska jag ju bebis shoppa till syrrans lilla tös å det ska bli riktigt roligt, massa små suits och bodys... Varför skulle de inte bli salg? Har jag missat nåt?
    Det ryktades ju i våras om att de inte hade tllräckligt stort lager. Småfolk hoppade ju tex över våren av samma anledning. Men, man får väl leva på hoppet!
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 20:37:37 följande:
    Ja eller hur!! Liksom rest lite ragg   *små tufft* Ja, jag har åxå hört nåt likande ang vårlurvarna.. Men jag antar de är utan luva och jag vill ha MED och dessutom gillar jag höstens "massor och mera än mest "
    Och jag som vill ha UTAN luva . Perfa!
    Tasha78 skrev 2009-10-15 20:39:30 följande:
    pratar ni vårkläder redan
    Nej, nej, det skulle ju bara galningar göra . Vi här inne är ju heeelt normala . Skämt åsido, bara nämnde att vårlurvarna nog kommer i november.
  • Stormis
    saturnina skrev 2009-10-15 22:19:15 följande:
    vad händer vid tolvslaget *helt borta nu sitter med 63578463578963 auktioner*
    mortillsju skrev 2009-10-15 22:18:31 följande:
    Ja det sa ju S med.....*inväntar tolvslaget*......
    Jag blev med nyfiken nu! Vad händer då???
  • Stormis
    saturnina skrev 2009-10-15 22:21:37 följande:
    Är det någon förresten som vet hur det är med äggallergiker och svininfluensavaccinet? Gustav ligger precis på gränsen nu till att "inte" längre vara allergisk. Har de något värde man måste ligga under, någon som vet?
    Jag vaccinerade mig idag och de var noga med att kolla om man hade äggallergi. Men nåt gränsvärde vet jag inget om.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15