Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-10-22 19:41:22 följande:
    Jag hade "bara" med mig 4000 kr i våras och handlade nog för 3000 kr ungefär (svenska) så 5000-6000 kr borde absolut räcka tror jag Jag kommer visserligen få med lite pengar till, men de ska shoppas med åt min syster
    Tjollabolla skrev 2009-10-22 19:38:34 följande:
    Jag försöker att inte shoppa innan salgen... Åkte dit på brallorna nu dock Har ox ca 5000 på salgkontot, tror ni det blir "lagom"? Jag kan inte minnas vad jag hade med mig i våras!
    Jag tycker att man liksom handlar upp det man har med sig {#lang_emotions_dreamer}. Hade med mig ca 4500 kr i våras och lyckades göra slut på det. Men väl hemma så har jag sålt ganska mycket. Så länge man inte ska ha en overall eller så klarar man ju sig helt klart med mindre. Men det är en kul känsla att barta go crazy och hellre sorterna ordentligt hemma sen med lite betänktid . Tur att det finns lite till att lägga upp på T... Hoppas bara att Pron funkar ikväll {#lang_emotions_money_mouth}.

*tar nog med mig nåt liknande i höst*
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-22 19:59:31 följande:
    Ja, jag har sålt bort massor!! Är det vinterkläder och så så kan man ju ha med mer för det kostar ju en del även där.. Två overaller är ju 1000 dkk där inne..  Men en salg av vårkläder tror jag blir rätt sparsam
    Fast denna våren var ju bara sååååå fin!
  • Stormis
    svischan skrev 2009-10-22 20:53:14 följande:
    Vad har du för alias? Jag kommer inte in på din sida...
    Hej hej!
    Tänk vad kul om vi kan ses på denna salgen med. Vi som premiärade Molo tillsammans för ett år sedan .
  • Stormis
    nikki2006 skrev 2009-10-22 21:09:10 följande:
    superfina, lite kul bara att säljaren skriver att de köpt byxorna till fullpris. Som om det skulle göra någon skillnad för köparen hi hi.
    Ännu roligare är att jag tror att hon köpt den av mig (inte säker dock, men jag tror det). Som provade och köpta på salg . Fast inte för att det spelar nån roll, men det är ju bara för kul när man förskönar sånt som man köpt av andra.
  • Stormis
    svischan skrev 2009-10-22 21:20:11 följande:
    Ungar! Men bara de har fiiina kläder så spelar det egentligen ingen roll, ännu ett i-lands problem bara=) Hejhej på dig! Hur är det med din lilla söta flicka?? Och en till på väg ser jag i fotnoten, GRATTIS!Alla får barn till höger och vänster, vilken lycka!
    Hoppas på lycka iaf. I dagsläget är jag mest oroad över hur det ska gå med två galningar . Men det blir toppen, det vet jag, men kan ändå inte låta bli att tänka lite mycket ibland. Annars allt bra med oss, lite trötta bara. Jag pga grav och hon pga av att hon envisas med att gå upp vid halv sju på dagarna och hon är verkligen inte färdigsoven då. Helt annorlunda de dagar hon innan sovit till halv åtta...
  • Stormis
    Kristyr skrev 2009-10-23 14:58:41 följande:
    någon som vet nån annan än LLM som har katvig strumps? de lila/grön och lila och grön strumpsen....har letat som en halv tok men inte hittat
    Försökte också leta, men hittade också bara på LLM. Finns inte storlekarna där?
  • Stormis

Ansluter

Uppdaterade precis dotterns blogg. Lite dans förnöjer ju alltid. Iklädd Molosuit såklart .
    http://karlaflickan.blogspot.com/2009/10/discodans.html

PS Bubblan: Förra årets Pre Spring var ju långärmad, iaf butterfly med pärlplatteärm, så helt onödigt är det inte att köpa

• Stormis
    Tasha78 skrev 2009-10-23 22:21:41 följande:
    så gulligt

Läste som sagt ikapp lite och såg också att ni snackat åldrar (iaf på vuxna barn...). Frågan är vad man själv räknas som när man HÖGGRAVID går in på Systemet och köper 2 flaskor Blossa årgångsGLÖGG i OKTOBER och de vill ha LEG . Är ju ändå bara 30 år  .
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-10-23 22:32:28 följande:
    ASG
    Men eller hur. Ok om jag ville ha 8 cider eller 2 flarror billigt vin, då hade jag mer förstått dem. Och ok att jag kanske inte ser lastgammal ut, men iaf. Bra mycket tröttare än när jag var 20 iaf
  • Stormis
    Milliz skrev 2009-10-23 22:33:37 följande:
    Det är ju snart. Måntro vad som kommer då? Fast det hade ju kunnat få vänta tills efter jul, jag känner mig så fattig nu fram till jul
    Jag vet att lurvar kommer då iaf. Dock inte hur de ser ut.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15