Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Quiet thoughts skrev 2009-10-23 22:36:21 följande:
    (smygläser ibland)Jag har sluppit att visa legg trots min korta pygmélängd. Men min man hade inte legg med sig det året vi träffades (1999) så han fick teenstämpel på rockoff festivalen här så han klassades som minderårig vid 22 årsålder. Haha jag fick köpa ölen åt han oooh barnarov
    Jag med! Känner inte alltid att jag hinner skriva/ge mig in i diskussionerna, men jag läser ikapp lite för duktigt ibland. Har sett att du tittat in lite oftare det sista, kan inte ens tänka mig in i er situation {#lang_emotions_flower}.

"barnarov"
    Milliz skrev 2009-10-23 22:37:17 följande:
    Aha, några lurvar ska vi då inte ha, säger jag nu iaf Jag kommer säkert ändra mig men vintern har ju inte börjat ännu.. Kommer det inte några tröjor? Eller de kan få vänta ett tag.
    Det gör det säkert. Förra året kom dock de första Pre spring i slutet på dec och då var det "bara" tröjor om jag inte missminner mig. Lurvarna kom inte förrän på rätt sida nyåret iaf.
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis

Tipsar:
    Hej vänner!

Nu lägger vi i en högre växel och ger dig 40% på nästan
    allt i shopen. Rabatten är redan dragen så det är bara att
    börja shoppa. Planera din julklappar redan och handla till kanonpriser.
    Vi vill ha din betalning inom 3 dagar
    om du väljer förskottsbetalning då det är stor efterfrågan på
    produkterna. Välkommen med din beställning!

http://www.funkybaby.se/specials.php

Trevlig helg & må så gott :)

Glada hälsningar
    Marie

(inte min butik)

• Stormis

Tasha78 skrev 2009-10-24 12:37:18 följande:
    jag bråkar med centralsugaren den dog igår
    Stackaren, var han mycket sjuk

Och så hade man lite tid över så är det inte ens EN sida att läsa sen igår kväll. Suck.
    *lockar på folket*
    LJ2 skrev 2009-10-23 23:51:59 följande:
    jag fick det med, o skulle kolla hur småfolk e i stl på de saker som e på rean.. men här lär ju va dött då alla hoppar väl, som vanligt jag som inte gillar småfolk så jättemycket, hittade fiiina saker jag ville ha så.. hur e stl ??
    Jag tror att de hör till nya kollektionen så de är ganska stora i stl, eller kanske normala...? 86/92 är iaf inte att tänka på till min 83 cm och 74/80 blir på gränsen så det blev bara NS och en haklapp för min del.
  • Stormis
    Tasha78 skrev 2009-10-24 12:44:58 följande:
    han var ju inte sjuk alls bara la av igår mitt i dammsugningen och nu har jag alla dammråttorna på besök
    Då var han nog riktigt sjuk, fast sådär symtomlös . Be råttorna klappa på honom så kanske han piggnar till .
  • Stormis
    jojoa75 skrev 2009-10-24 13:24:41 följande:
    har vaknat, men här har ju bara skrivits en halv sida sen i morse. Vad händer?? Är ni sjuka??
    Helt crazy eller hur ???
    Har så tråkigt att jag nu sitetr och skriver mig en Molsalgsönskelista. Har ju BF den 9 dec och börjar bli nervös att jag inte kan åka. Måste få datum snarast!!! Kom igen Molo!
  • Stormis
    Tasha78 skrev 2009-10-24 13:42:36 följande:
    maila dom och berätta att du ska ha barn å att de måste skynda sig
    Bra idé . Fast då får jag nog tråden på mig, de flesta vill ju ha i slutet av november. Jag behöver ha den i början... Början av dec är bara ok om jag får för tidigt så att bebis kan följa med då...
  • Stormis
    JsN skrev 2009-10-24 13:56:20 följande:
    Vad fasiken, vi hinner väl få dig till ett BB om det skulle sätta igång! *tror fortfarande på julafton*
    Inte tjata om julafton, "stackars" barn. Nä, jag röstar på salg i mitten av november och förlossning den 21 november så blir våra födelsedagar i familjen urlätta att komma ihåg för maken (21 sep, 21 okt) . Tog mig förresten friheten att skriva upp dig i salgtråden. Har själv inte kollat den förrän nu . För visst tror du att du hänger på så länge det inte är en fredag?
  • Stormis
    Olivers Mamma skrev 2009-10-24 13:57:57 följande:
    vi kan väl kompromissa, mitten av november
    Perfa! Säg det till Molo!
  • Stormis
    JsN skrev 2009-10-24 14:02:04 följande:
    Ok då, jag kompromissar och tror på21 december, det ska väl maken klara att komma ihåg? *tycker gott att du ska få känna på övertid, K hann du ju inte ens börja vänta på*Jo, jag såg det. Jag ska försöka hänga på.
    Jo, ekvationan går ihop, till och med nästan bättre eftersom maken fyller den 27 nov... Men jag vill itne så nära jul... Annars är det faktiskt ok att gå över tiden, mest önskar jag få kring v 38 för då är lillebror förhoppningvis redo att komma och julen är bortom räckhåll. Och jag slipper sista urjobbiga veckorna. Lite trött på magen redan nu. Kan knappt diska, får låna karlas toa-pall
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-10-24 14:13:54 följande:
    Hello!Såg att jag blivit inskriven i salgtråden *tack, tack*Och jag borde inte öppna min mail mer innan salgen för nästan varje gång nallar jag på salgkontot
    Hklööö?
    Jag trillade dit på bruna NS (säkrade upp med ett par 86'or ) på Funky igår...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15