Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-10-19 19:13:58 följande:
    Hej tjejer!Äntligen tillbaks efter en dag på sjukhuset. Visst var det som ni trodde. Ett misfall. Vecka 8 något. Fick skrapas. Men nu mår jag bra. KRAM
    {#lang_emotions_heart}
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Jen80 skrev 2009-10-19 19:39:03 följande:
    Men ååååh, har du fått!! STORT grattis ! Vilken underbart söt liten tjej. Så lik sin storebror! Var inne på din sida idag för att kolla när du var beräknad och förstod inte då att du redan fått. Så komiskt! Gick allt bra och när fick du?Hemskt vad jag missar när jag inte är inne så ofta...
    Vinkar hej

Vilka söta små Adrian och Meja i bildis {#lang_emotions_heart}. Gillar speciellt alla Moloutstyrslar som A redan hunnit med på BB . Och som sagt, vad liiiten lilla M var jämfört med Liam
  • Stormis
    Jen80 skrev 2009-10-19 20:00:47 följande:
    skojigt med namnen. Vi valde mellan Ava och Meja när Ava föddes. Bestämde oss inte direkt, utan jag testade bägge namnen på henne och kom fram till att det var en liten Ava. Men vi gillar nog lite samma namn känns det som Hej hej ! Hur är det med dig och lilla magen? Du ska ju också snart ha
    Tillbaka efter lite TV...
    Jo, tack, jag mår bra. Lite trött på magen som är i vägen hela tiden, men eg inget att klaga på .
    lillronya skrev 2009-10-19 20:02:40 följande:
    HUr var det nu med höstens lurvoveraller? Är de stora eller små eller vad?
    Andra har säkert svarat. Jag upplever dem som iaf kortare i grenen än innan.
    *läser ikapp*
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-10-19 21:59:47 följande:
    Nä ingen har svarat innan så jag struntade i det.
    Aha, tänkte du på Matadotor?
    *surar själv lite för att de inte tagit in 92, men hoppas på kul färg till ev salg istället*

Nattis alla förresten
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-10-22 14:17:06 följande:
    De är faktiskt ganska svååååra att släppa också-fina ju
    You've got mail!
    JsN skrev 2009-10-22 14:17:10 följande:
    Maken lärde pytte säga "Mamma åka danmark gör av med mycket pengar" när jag var på småfolk...
    Ha, ha, han är bra gi din man!

Hej alla!!!
    *fotar lite T-bilder, men har tråkigt så jag gled visst in här istället*
  • Stormis
    Stormis skrev 2009-10-22 14:28:33 följande:
    You've got mail! Ha, ha, han är bra gi din man!Hej alla!!!*fotar lite T-bilder, men har tråkigt så jag gled visst in här istället*
    gi = go...
  • Stormis
    Tjollabolla skrev 2009-10-22 14:32:14 följande:
    Jo det gick jättebra! Han var såå duktig och gapade som bara den . Kraftig tandköttsinflammation, så nu ska vi smörja med nån gel och inte borsta förrän det blivit bättre. Skönt, att slippa bråka om borstningen, han har verkligen jätteont . Sen åkte vi till EKO och där valde han ut en Rorri bil och en Rorrifilm *duktiga killen*
    Rorri, värför älskar alla ungar Rorri (inkl min egen). Jag tycker bara att det är helt hysteriskt... Men det kanske är för att K mest innan tittat på Drömmarnas trädgård . Typ E vs majja .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-10-22 14:34:00 följande:
    Jag vidarebefodrar listan på en gång-om nu inte alla plastgrejer går att fixa så antar jag att du ändå vill ha de som kan ordnas? Jag gillar ju plast som du nog har förstått om man ser till FP heaven Nej men det har surrats lite bland danskorna att fugl synte..och att det denna gången ska släppas en uge innan*Smultron tränar danska*
    Japp, inte så direkt att vi tänkt att stapla toasitsarna, utan blir det färre så får ett hushåll bli utan . Så allt som går är bra och mer är bättre {#lang_emotions_dreamer}.

*fnittrar lite åt danskövningen, be JsN om en till räknelektion nu med moahahaha*
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-10-22 14:37:45 följande:
    Schysst jämförelse där Undrar vad ska jämföra Dora from hell med Stående favvon här*suck*
    Nåt man blir j-t tjôtig av. Smultron borde veta .
  • Stormis
    JsN skrev 2009-10-22 14:49:19 följande:
    *tjurar lite* Och fattar inte inte vad som är så svårt med att räkna tjog isf tiotal. VAd är det för toaringar ni pratar om? *nyfiken*
    Lär mig. Jag är inte ett hopplöst fall som vissa andra .
    ängeln83 skrev 2009-10-22 14:54:08 följande:
    ÖH? Detta var nog bland det fulaste jag sett www.barnlyan.se/shop/5740/img47/h4747/2144747...
    malinkaunitz skrev 2009-10-22 14:57:02 följande:
    Ja den var vekligen ful.. HEMSK!Vem sätter på ditt barn en sån? :P
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 14:56:40 följande:
    alltså den där är så otroligt apful så jag bara måste köpa den bara för det
    Alltså, hur skadade är vi inte när typ alla kollar sin mail hela tiden
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15