-
jo det går både influensa och svininfluensa samtidigt nu. Det var ju både och som den lille killen som dog hade...solouniko skrev 2009-11-03 10:56:09 följande:Det vet man inte, men det är ju ingeting man "behöver" veta heller. Eftersom att det är som en vanlig influensa och ofast blir man frisk på egen hand efter ett tag. Men der går ju sldrig vad jag förstått två influenser samtidigt, så har man influensa så är det nog svinis man har. Eller en vanlig förkylning. -
hej, hur är allt med dig?SmillaMilla skrev 2009-11-03 17:23:52 följande:hej hej
-
ensam?SmillaMilla skrev 2009-11-03 17:58:06 följande:Jodå bara bra! Svea har för första gången varit i parken ensam i dag, så jag är glad. Hur är det själv? Salg sugen
Jag har salgfeber
Maia har dock riktig feber upptcäkte jag nu
Men det måste vara efter vaccinationen...hon är varken snorig, hostig eller något som tyder på en infektion. Ont i magen men hon bajsade i lördags så inte såååå jättelängesen ju...
-
aha då hänger jag medSmillaMilla skrev 2009-11-03 18:09:11 följande:Alltså parken är som ett dagis fast ute i en lekpark, tre timmar om dagen. har skolat in henne i tre veckor! Så nu äntligen funkar det.
Blev väldans fundersam där ett tag
-
Ursäkta men

www.tradera.com/Molo-hipsters-storlek-128-Tva-par--auktion_101800909
Hur kan man bara med att sälja/köpa använda underkläder...jag fick en massa från min syster nu som hennes tjejer haft o kommer då aldrig använda dom till Maia
-
skulle du själv ta på dig begagnade underkläder?vakttjejen skrev 2009-11-05 22:52:28 följande:Jag har köpt begagnat till min flicka. Om de är hela, rena och fina förstår jag inte problemet. Kiss och bajs och sånt kan ju lika väl ha kommit på tex byxor. Eller?
Framförallt tycker jag det är hemskt att sälja då man inte vet vem som köper...där kanske sitter en pedofil på tradera o letar flicktrosor...
Hur man än tvättar dom så tycker jag ändå det är något privat som man inte säljer...det är ju inte bara kiss o bajs det handlar om.
O för den delen, jag har jäkligt svårt att få bort bajsfläckar så tips mottages tacksamt... -
i så fall skulle jag behöva slänga 3-4 par trosor om dagen med Maias magproblem...så nä det går inte...måste försöka få bort fläckarna som typ vartenda par har nu...mortillsju skrev 2009-11-05 23:13:41 följande:Äsch släng dem med bajsfläckar... och köp nytt Håller annars med dig till 100%. Jag skulle inte vilja ärva underkläder själv så det låter jag mina barn slippa med. Mina barn har aldrig ärvt varandras underkläder....hur fattiga vi än varit.... -
Tycker så synd om er som får sitta så länge på tåget med försening o allt.Tejja skrev 2009-11-07 22:48:15 följande:Här börjar vi oxå bli lite trötta!
Jag kan underhålla lite med ett av dagens Maiacitat
- Vill du ha denna på dig? (visar babuschkatröjan med pusselärmar)
- Nej den är läskig!
- Läskig? Vadå läskig?
- Ja det är dumma dockor, sälj den på tradera istället!
Jaha lika bra o lyda henne då va
Men jag förstår fortfarande inte varför dockorna är dumma
-
Så mycket fint
lalalong - tror inte du fattar vilket fynd du gjort som hittat en långärmad älgklänning
Jag letade i nästan ett år överallt efter den o hittade den till slut på trendsales...ingen mer har den vad jag vet! Vilken storlek hittade du??
-
Idag kom förresten efterdyningarna efter denna mycket fullspäckade vecka...ligger här med feber, ont i halsen med dunderhosta, svårt att få luft, snorig som bara den, värk i hela kroppen m.m m.m
Om jag inte redan var vaccinerad hade jag befarat svinis...men börjar tro att jag åkt på den vanliga flunsan eller halsfluss eller nåt. Får palla mig till doktorn imorgon *blä*