Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-10 19:19:39 följande:
    NIKKI: sööta barn i bildis i fiina kombosar Everlonn: såå söt liten buse du har så mysigt hår flowerpowermama: så fina barn, din stora är ju för go i sin glugg dom är så fulsöta när dom tappar tänderna Ängeln: sicken liten söt plutta och fiina flowerbodyn harley: fiiina inköp är du gravid??? GRATTIS smurfen: såå fina kombosar på söta lilla tara liljan: så fiin maia var i gitarrerna/småfolk klänningen goa unge
    Tack Ja hon är lite knäpp, gårdagens outfit speglade verkligen den ungens personlighet
    ängeln83 skrev 2009-11-10 19:23:00 följande:
    Sötfisan juh Blev så glad när jag hittade strumpbyxor som hon näääästan fyller ut Flower är ju snuskigt fint, har inte gillat det printet innan men herreguuuuuuuud *lovely*
    Sååå söt {#lang_emotions_heart} o fin hon blev i klänningen
  • Zvartaliljan
    Lalalong skrev 2009-11-10 19:37:57 följande:
    Haha! Vet du vad? När jag kom hem sa min man nästan exakt samma sak "Vet du, jag fick brev från CSN att de inte ska skicka ut brev mer för de ska värna om miljön... vad bra att de valde att skicka ett _brev_ för att tala om det".
    Ja de är allt riktiga ljushuvuden på csn
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-11-10 19:49:40 följande:
    Haha igår när jag hade duschat så kom Milo, så sa han "mamma ha kläder!" Ja det ska jag, jag ska bara torka mig först, sa jag. Så springer han iväg och kommer tillbaka med sin dinosauriesuit. "Mamma ha SAUR!!" Skitnöjd med sin braa idée Jo för den hade ju säääkert passat mig liksom
    HOT MAMA
  • Zvartaliljan

Nu behöver jag råd...ni som har riktiga småttingar, tvättar ni alla kläderna innan ni använder dom?
    Funderar på om jag ska börja tvätta upp det som ska användas till lillebror...
    Jag tvättar aldrig nya kläder jag köper till Maia, tvättar bara begagnade kläder om de inte känns nytvättade.
    Nu har jag ju en del lindex, H&M o.s.v (ja i de minsta storlekarna finns ju tyvärr inte mycket danskt) till lillebror o det kanske behövs tvättas innan använding? Maia har ju bara märkes o jag litar ju mer på deras färger o.s.v att de är giftfria...
    Hur gör ni andra som ska/har fått smått?? Tvättat allt??

• Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-11-10 20:41:53 följande:
    Klart man kan...annars får du knipa denna: www.tradera.com/Ny-KiK-Kid-sweatshirt-jacka-i... (inte min)
    den har jag ju redan bjudit på Har inte pengar just nu annars hade jag tagit köp-nu...
    ängeln83 skrev 2009-11-10 20:41:13 följande:
    Men guuuuud va söt... tror du det räcker med 62 till våren? Så svårt o köpa kläder sådär i förväg.
    det räcker absolut med 62, Maia hade den i 92 i våras så de är inte små!
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-11-10 21:02:01 följande:
    Uff... nu blev jag osäker på storleken på Kik kid jackan, nån som vet hur dom är i storlek? Tanken är ju att Meja ska ha jackan i april/maj, då är hon ungefär 6 månader, tror ni verkligen det räcker med 62 då?
    Meja är ju som Maia (liten o nätt alltså) och kunde Maia ha 92 som 3-åring så borde Meja kunna ha 62 vid 6 månader.
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-11-11 10:22:13 följande:
    Godmorgon! Hur mår du idag?
    Värre...pratade precis med läkaren igen men hon vill fortfarande inte ge mig penicillin utan tycker jag ska rida ut det Ska till mvc i eftermiddag iaf o få min b12-spruta...hoppas den gör mig en aning piggare!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15