Fantastiska Skatt skrev 2009-11-12 11:53:21 följande:
Hej Jo det är bättre, han är på benen om än lite tagen fortfarande. Mamman är fortfarande i chock tror jag ... Tänk att jag skulle varit i dk , sambon tyckte jag skulle åka och i vanliga fall hade jag ju stuckigt i samma sekund men nu tyckte jag inte det kändes "rätt" i magen - så händer det här *obehagligt*Än en gång är det bevisat att man har den s.k modersinstinkten av ngn anledning!!Nej men uj då stackars Anna Häromdagen trodde hon ju att hon skulle vara på benen kvickt. Har de inte kommit fram t ngt än?Hur är det med dig, Milo och magen?
Usch!! Men vad tror dom det var då? Obehagligt att bli så sjuk, så fort! Tur att du inte åkte

Hoppas han kan vila så han piggnar till, det tar ju så hårt på dom små när dom blir sjuka...
Jo, dom trodde väl det. Hon skrev att hon var yr. Hon var bara inne en liten stund, sen var det jobbigt för ögonen

Hoppas verkligen hon blir bra igen, fort. Det var ju en himla tur att hon inte fick stroken på salgen eller när dom satt fast med tåget mitt ute i ingenstans! *usch*
Vi mår bra! Jag är helt sjukskriven nu och Milo är på dagis mellan 9-14 om dagarna. Dötrist att bara sitta här, men man har ju inte så mkt val.