Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-11-12 11:10:22 följande:
    Joooo, miiiiiiiiiiinst, fast Meja har redan 7 filtar så jag kan inte riktigt motivera ett inköp av 2 filtar till, men 1 till måste jag köpa för hon har ingen rååååååååsa.
    Men 2 råååsa behöver hon nästan {#lang_emotions_dreamer}
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    LA Woman skrev 2009-11-12 11:20:56 följande:
    Blä, ska in på vc  och kolla mig i eftermiddag Skönt att man bir tagen på allvar iaf!
    Ja det är ju skönt det iaf! Tycker det är skrämmande många nu som sökt hjälp men blivit hemskickade och sedan blivit riktigt sjuka eller tom. dött.
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-11-12 11:34:00 följande:
    Ha ha, NÄÄÄ DUUU, det blir bara EN filt, o det blev Katvig filten...mycket möjligt dock att Plastisock filten hamnar på önskelistan till tomten
    Ja det är ju julkalendrar snart!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-11-12 11:36:09 följande:
    Ajust ja...*hade glömt*, hoppas filten kommer med en shysst rabatt då.O tack för påminnelsen, ska jag jag inte shoppa mer innan kalendrarna drar igång.
    Hehe, näe, jag försöker oxå hålla mig. Ser verkligen fram emot kalendrarna i år
  • Tjollabolla
    LA Woman skrev 2009-11-12 11:35:51 följande:
    Ja, feber, förkylning, muskelvärk, hemsk kosta och tung andning typ...
    Usch, det låter verkligen inte bra!
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-12 11:41:12 följande:
    Hej töser Det var jobbigt o jobba försöker se upptagen ut framför datorn ist Hur är allt här? Någon som har pratat med Anna de senaste två dgr?
    Men hej! Hur är det med er? Hur är det med skatten???

Anna var här inne en runda igår, hon är kvar på sjukhuset och håller på med massa utredningar
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-12 11:53:21 följande:
    Hej Jo det är bättre, han är på benen om än lite tagen fortfarande. Mamman är fortfarande i chock tror jag ... Tänk att jag skulle varit i dk , sambon tyckte jag skulle åka och i vanliga fall hade jag ju stuckigt i samma sekund men nu tyckte jag inte det kändes "rätt" i magen - så händer det här  *obehagligt*Än en gång är det bevisat att man har den s.k modersinstinkten av ngn anledning!!Nej men uj då stackars Anna Häromdagen trodde hon ju att hon skulle vara på benen kvickt. Har de inte kommit fram t ngt än?Hur är det med dig, Milo och magen?
    Usch!! Men vad tror dom det var då? Obehagligt att bli så sjuk, så fort! Tur att du inte åkte Hoppas han kan vila så han piggnar till, det tar ju så hårt på dom små när dom blir sjuka...

Jo, dom trodde väl det. Hon skrev att hon var yr. Hon var bara inne en liten stund, sen var det jobbigt för ögonen Hoppas verkligen hon blir bra igen, fort. Det var ju en himla tur att hon inte fick stroken på salgen eller när dom satt fast med tåget mitt ute i ingenstans! *usch*

Vi mår bra! Jag är helt sjukskriven nu och Milo är på dagis mellan 9-14 om dagarna. Dötrist att bara sitta här, men man har ju inte så mkt val.
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-12 12:03:49 följande:
    Han var på benen när jag åkte hemifrån och nu messar sambon att han är rastlös och river allt - så nu är nog min lille huligan tillbaka låter det som Ja fy hoppas barnen klarar sig!! Som liiite tröst kan jag säga att varken jag el sambon har ngr symptom trots att läk trodde vi skulle bli lika dåliga, håller tummarna stenhårt att du snart mår bättre och att barnen jklarar sig! Han insjukna snabbt som ögat i vad de trodde var svininfluensan, reagerade varken på tilltal el beröring när vi kom in till akuten Trodde inte en så liten knatte kunde vara så dålig *lilla krake*
    uscha ja, hoppas alla barn klarar sig. Jag ska vaccineras idag. *lite nervös*

Men det var inte svinet eller?
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-12 12:10:13 följande:
    Jösses, tur i oturen för henne! Stackarn!Förlåt, kan inte annat än fnissa - jag är inte avundsjuk! Minns hur det var att sitta (ok oftast ligga) still sjukskriven och bara vänta på den där lilla bebisen - man blev smått tokig Men mår du bättre nu när du får vila?Ja de testade ju mot alla "farhågor" så det måste varit något virus som slog ut honom rejält fast det underliga är att jag och sambon inte är det minsta krassliga och det brukar ju ändå smitta?!  Men mer än så vet vi inte.och enligt VC här behövde vi minsann inte komma igen för han har ätit antibiotika och ska då inte vara sjuk  (dagen innan han blev så dålig)
    Usch!!! Det skrämmer mig att så många vc inte tar en på allvar!

haha ja, det är drygt. Å det är ju LÄNGE kvar. Jag hade hellre haft Milo hemma som hade kunnat roa mig, men han kan ju inte bara sitta här med mig liksom.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15