Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-11-01 13:43:27 följande:
    Misstänkte det, men vågade inte invänta dig... Har blivit utan varor på AjaBaja förr.
    Sant-jag väljer alltid bgbetalning där just därför Nu blev det endast lite äpplen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-11-01 13:53:30 följande:
    Jag valde också bg. Har du hört nåt? Fast kan väl lika gärna vänta till ikväll med att betala in. Köpte kaninklänning som jag spanade på första sänkningen, men snålade då. Så nu kompletterades den med orange lejon på ljusblått och gröna grodor på grönt. Jag har fö inte hört nåt av SEB, inte oväntat. Går till banken imorgon och hör efter. Kan ju ha lite telkontakt om jag ska ta ut till dig med eller hur vi nu gör.
    Nope inte hört något ännu men jag kommer inte betala förrän imorgon utifall att..
    Jag kände ett måste när jag såg den blå hooden med röda muddar. Flock köpte sådan på salgen och den är heelt underbar{#lang_emotions_tongue_out} Sen att Max knappt använder tjocktröjor eftersom det är ganska varmt i kvarten och knöligt under overallen men men får hoppas att den passar i vår också

Ninjade ju denna fina igår också
    www.tradera.com/HELT-NY-SMAFOLK-Troja-med-elefanter-stl-74-80-auktion_100940383

Och ring när du vet gällande banken
  • Smultronhjärta
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-01 16:58:02 följande:
    Hej hej tjejer..nu har jag både fixat bild & bytt alias  / Julia
    Hej! Nu blir det mycket lättare att referera till dig Kråkan
    Everlonn skrev 2009-11-01 17:04:41 följande:
    Huff huff pysslar med listorna Men det ska nog gå Ska växla typ 11000:-
    Klart det går-jag växlade 18 000 i våras
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2009-11-01 17:24:23 följande:
    Tänkte på listorna
    Jo men jag hade flera A-4 dataskriva listor och det gick nästan bättre med dom än med oron över hur sjukt mycket pengar jag bar runt på{#lang_emotions_sealed} Totalt handlade jag ju för nästan 9 000 till andra{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Quiet thoughts skrev 2009-11-01 21:00:13 följande:
    tack. Jag vet att jag inte är mycket här o peppar alla i deras egna eländen men jag är så fokuserad på Lova o hennes sjukdomar o cancer så det finns inte, nu fattas bara epilepsi också...
    Stora stora kramen till dig och familjen{#lang_emotions_heart}
  • Smultronhjärta

Hej tjejer!

Idag har jag varit på Gekås igen

Incommunicado skrev 2009-11-02 13:44:05 följande:
    jättefint! gillar också bilden där han kastar lillsyran! Mortillsju: söta barn i molojackor - det är inte bara vi som fått starta med vinterkläderna då. Såg Max i BT Smultron, har ni fortfarande höst? S¨åg att du fåt tag på en holdenjacka, de ör så fina,hoppas roligare färger än i år kommer nästa år... Liljan - Katvignostalgi, sååå fint! Tjolla-  underbar han är i den molotröjan, den är kanonfin!
    Njae..höst skulle jag inte säga att vi har...På dagis använder Max vinteroverallen men igår var vi ute i sista minuten för att fota höstbilder till nästa års fotokalender
    Och jackan är förra årets som verkligen börjar bli på gränsen
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-11-02 14:10:22 följande:
    Såg att programmet börjar idag.. Är du med i något avsnitt???
    Nej herregud, det hoppas jag verkligen inte Men jag kommer sitta bänkad ikväll!
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-02 14:11:57 följande:
    Jag är lite avis på dig som bor så nära  hittade du något kul?
    Jaa-en herrans massa tomtar och som vanligt Fisher price leksaker{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-11-02 14:25:58 följande:
    vad för leksdaker. priser?
    Det finns just nu gott om FP leksaker på Gekås(jultider) Idag köpte jag småttinggrejer till Lova som hon ska få i julklapp av mormor..
    Några särskilda leksaker du söker-jag har rätt ok koll på priserna därborta
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-02 14:39:36 följande:
    Åå du såg inte om de fått in duplo/lego? Helt tomt nä rmin syster var där och jagade åt mig
    Det fanns fyra rader med diverse duplo och lego för olika åldrar
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-02 14:50:57 följande:
    iih, Tack!  Ska se om man kan muta ner syrran inom det närmsta då De har rätt oki priser på det också va?
    Japp-priserna är ok.Dock har de ju höjt aningens på det mesta men ska man ändå handla så sparar man på att köpa det på Gekås
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15