Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Morty skrev 2009-11-09 16:39:49 följande:
    För ett tag sedan var det någon som beställde enfärgade tröjor på någon shop. Nån som kommer ihåg vilken? Hmmm var det kankse Lillronya som besällde? Är på jakt efter en enfärgad brun tröja då dottern ska vara hund på en dansuppvisning.
    www.simplycolors.com
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Stormis skrev 2009-11-09 15:35:37 följande:
    Smultron var där, men är hemma hos sina föräldrar på släktgalej idag så det är därför hon lyser med sin frånvaro. Olivers mamma var med liksom en "smygläsare " och de syns ju inte så mycket här. Tolkade henne dock som om att det inte var sämre än nån annan dag, men svårt att hitta specifika plagg. Dock hade hon sett en låda med texten:SALG vinter 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Så OM det inte blir i vår så verkar det ju bli i höst .Nu ska vi ut en sväng
    Ahhhh! Då är det iaf inte slut på salger iaf Fast jag hoppas oxå det blir till våren, jag bunkrade bara 56-62 så det behövs en salg när det närmar sig 68...hehe.
  • Tjollabolla

Haha! Det är så roligt att läsa om dom sura danskorna efter varje salg. Det stör verkligen dom att vi handlar så mkt, dom skulle ju bara veta vilka rabatter en del av er fick av Molomannen oxå

• Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 19:43:01 följande:
    Ha ha- jag var också inne en sväng och läste lite av deras gnällande..Vad ska man säga*suck* Molo är nog inte särskilt ledsna över svenskornas saftiga köpGod kväll alla!
    Hej smultron! Blev det några fynd igår??
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 19:54:16 följande:
    Ja vilka jäkla surisar alltså Hej-vilka fiiina minisuits du köpte Jaa-visst blev det några småköp..lammlinne,garnbollsklänning,röd lurvoverall till Lova,en ovanlig suit med blommor,softshelljacka,san fransisco tröja m.m-ska fota imorgon...
    Åhh sanfransisco tröja! Den är ju bara liite fin!
    Åh ja massa fina minisuits som jag gått och kikat på hela dagen
  • Tjollabolla
    Lalalong skrev 2009-11-10 07:51:01 följande:
    Idag gick Klara till förskolan med Älgklänning och rosa plyschtights från MeAndI. Superfin var hon och det tyckte alla andra också så klart! Fast idag fick jag även kommentar riktad till mig "Åhh, vad fin den var!", det får man inte höra så ofta Det var ju någon aspirant på den där klänningen och jag sa att jag skulle testa den först, passar den så var det en "keeper" för jag älskar verkligen älgmönstret! Men jag tog ju den i 92 och hörde här att den var lite mindre i strl än andra klänningar, så jag var rädd den var för liten. Men till min stora lycka så var den inte alls det!! Tvärtom var den nästan lite stor tycker jag... Men funkade absolut! Så den behålls
    Oh så fint! Milos fröknar säger alltid att han har så fina kläder Dom säger aldrig åt mig att namnmärka för hans kläder känner dom igen, hehe.
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2009-11-10 08:26:29 följande:
    Mina vill tvunget tprka allt i torkskåp men jag sade till dem att de får inte göra det med molo och småfolksoverallerna. Jag sade- det är bara jag som har molo så det lkan ni väl komma ihåg hi hi. och hör och häpna, häromdagen när jag kom så hade de inte torkat det utan bara skakat av det som jag bad dem hi hi.De ville att jag skulle namna kläderna med och det förstår jag ju att det kan förväxlas och så men jag vill inte, så jag har berättat vilka märke som är mina och sen håller jag koll varje dag så jag får med mig mössor och vantar hem och det  har aldrig försvinnit nåt hi hi
    Ja alltså jag namnar ytterkläderna och skorna, men inte varje tröja och byxa... Har aldrig försvinnit ngt, dom ser vad som är vårt, hehe.
  • Tjollabolla
    LA Woman skrev 2009-11-10 09:22:35 följande:
    Jag namnmärker med isydda vävda band, de går ju att sprätta bort igen Kanonbra tycker jag även om det är lite töligt att sy dit dom... Köpte faktiskt namnnappar också till Felicia häromdan, de har varit på mig om att namna hennes nappar och färdignamnade var perfekt!! Nu har hon förvisso bara napp om hon sover på dagis men hon måste ju alltid ha nån där såklart. Ska snart ta tag i att få henne nappfri!!!
    Namnnappar har vi oxå, dom ÄLSKAR dom på dagis! Milo har oxå bara nappen när han sover på dagis, hemma vill han ha den konstant. Jag är SÅÅÅ trött på den, men han lär inte gå att få nappfri på ett bra tag...
  • Tjollabolla
    LA Woman skrev 2009-11-10 09:56:45 följande:
    Är också avis på alla som åkt på salgen men snälla goa Everlonn shoppade ju en del fint till mig så nu är jag nöjd ändå De verkar kanon!! Så bra att slippa förväxlingar Felicia vill också ha sin jämt men jag gömmer dom så får hon den när hon ska sova eller om hon skulle bli jätteledsen eller så På "namnnappen" fanns flera olika modeller
    Åh här hjälper det inte att gömma. Han kan skrika i flera timmar om han inte får sin dryga napp... Han ger sig liksom inte!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15