Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-13 11:28:02 följande:
    men du kanske kan ta en småfolksfilt o lägga runt åkpåsen, fint
    Jaa... Helst vill jag hitta en filt som ser ut som Buppa åkpåsen då
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 11:30:03 följande:
    Vi har bestämt oss för att vaccinera mamma,pappa och barn i vår familj(inte Lova då)Detta för att maken arbetar med testproven för viruset,Max för att han känns som den som har störst risk av oss att dra på sig den och jag för att Stoffe säger att han har inte tid att vaffa (och för att skydda Lova)
    Oj vilket roligt jobb...*eller inte*
    Ja vi ska vaccinera oss allihop, blev glad att man nu får vaccinera under 3 år med..

Nu ska jag o Milo gå ochs ova middag, jag har såå ont i huvudet o armen efter sprutan igår. *zzzzzzzz*
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 18:51:52 följande:
    Hej sötnosar!Gissa vem som smitit hem på permis ;)Dom placerade mig på nåt neurologiskt rehab hem idag men jag bröt ihop totalt och bara stört grina, gud så jag ville hem.. Å dom va snälla o gav mig lite ledigt i helgen eller så tröttnade dom på mitt bölande ;) så vinglig och ragglig e jag glatt hemma i min säng igen :)
    Heej! Vad skönt att se dig! Hur är det med dig??
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 19:13:20 följande:
    Tack Nu kommer gubben med medicinlådan här *min lilla sjuksyrra*Tbax strax..
    Åh så gulligt {#lang_emotions_heart}
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2009-11-13 19:14:45 följande:
    Ja, det kan man fråga sig August har i alla fall deras velourisar i nästan alla färger och snoppen har inte trillat av på honom än i alla fall
    Haha samma här!
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 19:05:50 följande:
    jo då.. jag ska gå på rehab ett tag nu så man kan gå utan att se full ut i framtiden ;) känseln är nästan helt normal, yrseln aningens bättre det är mest balans och gång som e lite strul med..sålt lägenheten har vi gjort iallafall, skrev på papprena stenhög på tabletter i veckan så nu ska vi flytta.. eller inte just NU kanske men snart ;)
    GRATTIS till huset!! Så kul!!
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2009-11-13 19:12:17 följande:
    God kväll   Här har vi druckit vin och ätit hemlagad pizza. Mums. Strax läggningsdags för barnen och Idol till mannens förtret Bubblan: kul att se dig. Otäckt det som hände. Skickar en stor KRAM Det här skulle jag vilja ha till Gustav i julklapp men det är ju så sablarns dyrt.  www.lekmer.se/ Smultron: du vet inte om det finns på Gekås när ni ändå pratar Gekås menar jag
    Bo Ohlsson i Tommelilla tar typ 250-300 kr för det...
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 19:23:28 följande:
    Tyckte verkligen synd om honom i söndags Jag va så envis och skulle ju absolut till närakuten för en snabbkoll bara, gubben blev stoppad och jag inkörd i en ambulans sen hör han ingenting av nån om nåt.. Han får kontakt med nån på sjukhuset sen som säger att "din fru ligger uppkopplad på intensiven, inget annat är registrerat"Han berättade att han va helt skräckslagen *stackars lilla gubben*
    Usch fy.... Vad hemskt! Han måste varit jätterädd... Tur att det gick bra. Du gjorde oss alla rädda!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-11-13 19:24:00 följande:
    På tal om gekås...Vilken dag är minst dumt att åka? Fredagen den 19de, söndagen den 21e eller måndagen den 22 december?
    Vi ska dit på tisdag, jag hoppas det går att vara där då... Har en kompis som var där idag och sa att man inte kunde röra sig varkens fram eller bak. Så, jag tror på måndagen den 22...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15