• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • CamillaJ

God kväll.. sitter framför datorn med liten mage i vägen eller kanske stor :)
    Mannen min tränar fotboll och barnen har precis kommit i säng, jag själv är lagom shoppingsugen :)
    men också mycket trött !!
    Men iaf helt underbara bilder i BT...

Jen80 Söta söta Ava :) med fina fina bröderna!! 

Incommunicado: Jätte stort grattis till jättefin kille !!! Grattis ...

Ängeln: Söta tjejen :)

Fin fina bilder som sagt!!

• Buttelina
    Jen80 skrev 2009-10-19 21:33:27 följande:
    Åh tack söta du ! Härliga bilder från er lilla dansk-träff hemma hos er. Du har också så underbart söta barn!!
    du är så go
    Zvartaliljan skrev 2009-10-19 21:38:41 följande:
    vad tror du
    vilken overall {#lang_emotions_dreamer}
    Incommunicado skrev 2009-10-19 21:40:30 följande:
    Tack alla för fina gratulationer!  Adrian föddes natten till fredag och det blev som sagt akutsnitt, jag kände mig hyfsad redan på lördag o ville hem, men eftersom han är för tidigt född (4 v) så behöll de oss ett par dar. Tur det, för det var mer vila där än hemma, Damien är i en intensiv fas, suck... *dödstrött redan* trist bara att vi har så taskiga familjer båda två - vi fick knappt hjälp över förlossningsnatten av svärfar, dagen efter ett par timmar bara sedan har maken fått vara hemma och bara tagit med Damien i några stunder, han river sjukhuset tyvärr.   i helgen ska min mamma komma efter mkt tjat och gnissel, vi behöver få lite hjälp att komma iordning, Andreas får ju göra så mkt hemma, jag har ont efter operationen och vill inte få bråck.Jo Damien är glad i sin bebis, han "hjälper till" med blöjbyte och håller blöja (står på toa o kikar bredvid) och klappar gärna bebis, man får ha lite koll men låta honom vara med. Jag riskerar inte ett tredje snitt, men förstår de som gör det - men jag är 37 år, jag är inte 20.  Man vet när det är dags att lägga av...Favvisoutfit är definitivt molos bilbodysuit, han är bedårande i den!
    underbar liten gosse
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Damien och Adrian
    CamillaJ skrev 2009-10-19 21:48:17 följande:
    God kväll.. sitter framför datorn med liten mage i vägen eller kanske stor :) Mannen min tränar fotboll och barnen har precis kommit i säng, jag själv är lagom shoppingsugen :) men också mycket trött !!Men iaf helt underbara bilder i BT...Jen80 Söta söta Ava :) med fina fina bröderna!!  Incommunicado: Jätte stort grattis till jättefin kille !!! Grattis ...Ängeln: Söta tjejen :) Fin fina bilder som sagt!!
    tack!

om snittet förresten:

Kan tillägga att det var ruskigt - jag fick väl c eller d-teamet på förlossningen, de hade minst 4 (!) akuta snitt samma tid ungefär, de försökte stoppa mig till fredagmorgon men det gick inte.  Jag fick snittas på stora operationssalen där de inte hade rätt grejer och velade runt... narkosläkaren satte spinalbedövningen minst 4 ggr och misslyckades - hamnade på nerver i ryggen som strålade ut i höft och fötter - och fick byta nål en gång med. Ingen talade med mig el sa vad de gjorde, och min man sjasades bort hela tiden ur mitt synfält.

När jag snittades akut med Damien för 2 år sedan var det en helt annan sak! Tack o lov att man varit med förut, det hade varit än värre annars.
    stolt mamma till Damien (070913) och Adrian (091016)
  • mortillsju
    Incommunicado skrev 2009-10-19 21:40:30 följande:
    Tack alla för fina gratulationer!   Adrian föddes natten till fredag och det blev som sagt akutsnitt, jag kände mig hyfsad redan på lördag o ville hem, men eftersom han är för tidigt född (4 v) så behöll de oss ett par dar. Tur det, för det var mer vila där än hemma, Damien är i en intensiv fas, suck... *dödstrött redan* trist bara att vi har så taskiga familjer båda två - vi fick knappt hjälp över förlossningsnatten av svärfar, dagen efter ett par timmar bara sedan har maken fått vara hemma och bara tagit med Damien i några stunder, han river sjukhuset tyvärr.   i helgen ska min mamma komma efter mkt tjat och gnissel, vi behöver få lite hjälp att komma iordning, Andreas får ju göra så mkt hemma, jag har ont efter operationen och vill inte få bråck. Jo Damien är glad i sin bebis, han "hjälper till" med blöjbyte och håller blöja (står på toa o kikar bredvid) och klappar gärna bebis, man får ha lite koll men låta honom vara med. Jag riskerar inte ett tredje snitt, men förstår de som gör det - men jag är 37 år, jag är inte 20.  Man vet när det är dags att lägga av... Favvisoutfit är definitivt molos bilbodysuit, han är bedårande i den!
    Små tvååringar är ju lätt busiga om man säger så men vad fint att han gillar lillebror.
  • mortillsju
    Incommunicado skrev 2009-10-19 21:51:02 följande:
    tack! om snittet förresten: Kan tillägga att det var ruskigt - jag fick väl c eller d-teamet på förlossningen, de hade minst 4 (!) akuta snitt samma tid ungefär, de försökte stoppa mig till fredagmorgon men det gick inte.  Jag fick snittas på stora operationssalen där de inte hade rätt grejer och velade runt... narkosläkaren satte spinalbedövningen minst 4 ggr och misslyckades - hamnade på nerver i ryggen som strålade ut i höft och fötter - och fick byta nål en gång med. Ingen talade med mig el sa vad de gjorde, och min man sjasades bort hela tiden ur mitt synfält. När jag snittades akut med Damien för 2 år sedan var det en helt annan sak! Tack o lov att man varit med förut, det hade varit än värre annars.
    Usch så otäckt, det var ju din ryggrad de grävde i *aldrig ryggbedövning sanna mina ord*
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-10-19 13:16:36 följande:
    oj shit 319 kr+ frakt för en tröja i strl 98  NEJ TACK!
    håller med.... kommer vänta in erbjudanden..
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-10-19 21:53:55 följande:
    hklöö
    VAd blidde det?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Stormis
    Jen80 skrev 2009-10-19 20:00:47 följande:
    skojigt med namnen. Vi valde mellan Ava och Meja när Ava föddes. Bestämde oss inte direkt, utan jag testade bägge namnen på henne och kom fram till att det var en liten Ava. Men vi gillar nog lite samma namn känns det som Hej hej ! Hur är det med dig och lilla magen? Du ska ju också snart ha
    Tillbaka efter lite TV...
    Jo, tack, jag mår bra. Lite trött på magen som är i vägen hela tiden, men eg inget att klaga på .
    lillronya skrev 2009-10-19 20:02:40 följande:
    HUr var det nu med höstens lurvoveraller? Är de stora eller små eller vad?
    Andra har säkert svarat. Jag upplever dem som iaf kortare i grenen än innan.
    *läser ikapp*
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • lillronya
    Stormis skrev 2009-10-19 21:57:13 följande:
    Tillbaka efter lite TV...Jo, tack, jag mår bra. Lite trött på magen som är i vägen hela tiden, men eg inget att klaga på . Andra har säkert svarat. Jag upplever dem som iaf kortare i grenen än innan.*läser ikapp*
    Nä ingen har svarat innan så jag struntade i det.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15