• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-10-19 22:09:57 följande:
    Visst var den, roligt med lite variation i garderoben också mot allt danskt Tog strl.104...vågade inte chansa på 98. hellre för stor än för liten. Har ingen aning om hur de är i storleken ju...Nu ska jag bara lyckas smuggla in den där overallen här hemma...blir ju den 4e
    Hoppsan då!
    Jag som tycker det är mycket med två var.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-19 22:00:29 följande:
    ÄNTLIGEN ska jag få min rosa hummeloverall Nu går den inte ens att se på Nelly.com längre så jag knep den sista och matchande mössa och halsduk:nelly.com/productInfo.asp?qProductId=2203&qPr...nelly.com/productInfo.asp?qProductId=2202&qPr...Någon som handlat från dom innan? Hur snabbt får man paket??Har fortfarande inte fått pengarna tillbaka från Freshmilk...men de har lovat att betala tillbaka så jag får väl hålla mig till tåls o lita på dom...
    vilken fin mössa!! är det säkert att färgerna faller så? tänk så får man en mössa med ljuslila/grön/orange/grå rand {#lang_emotions_sealed} så den ceriserosa inte är med? snygg i alla fall!
  • Jen80
    malinkaunitz skrev 2009-10-19 21:37:40 följande:
    Var har du köpt den svarta kappan?:) Jättesöta barn :)
    Den är från H&M. 299 kr från stl 86 och uppåt. Himla bra pris och hon har får MÅNGA kommentarer när hon har den på sig. Verkligen jättesöt!
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-19 22:08:47 följande:
    Smultron är du här? Satt och letade bland mina bilder och hittade den här söta. Tänkte på att vi pratade filtar med ben häromdagen, fast det inte var det du sökte egentligen. Himla bra uppfinning iaf.
    Åhh vilken liten söt Ja filten var också fin...

Jag sitter här och försöker förstå hur jag ska kunna skicka iväg en begagnad Småfolktröja för totalt 262 kr{#lang_emotions_sealed} Åååångesten står högt i tak trots att jag har beskrivit den korrekt men ändå..
    Dock gick auktionerna väldigt bra
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-10-19 22:11:51 följande:
    Regnbågar med turkos velour.Och villervalla och kikkid på julfotot.
    mm du det lutar faktiskt åt det   bra smak
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-10-19 22:07:26 följande:
    nu kommer bilder i bildis tjejer HJÄLP MIG
    Jag har för mig att lejonen ser tokfina ut på dina små men misstänker att trycket tar fokuset från barnet. Så då är förslag ett bättre, mer lugnt och barnen framträder ändå färglatt. Till jul är sista alternativet klockrent!
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-10-19 22:07:26 följande:
    nu kommer bilder i bildis tjejerHJÄLP MIG
    jag tycker molos vovvar eller katvig med regnbågs molo
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2009-10-19 22:09:57 följande:
    Visst var den, roligt med lite variation i garderoben också mot allt danskt Tog strl.104...vågade inte chansa på 98. hellre för stor än för liten. Har ingen aning om hur de är i storleken ju... Nu ska jag bara lyckas smuggla in den där overallen här hemma...blir ju den 4e
    Hoppla hoppla. Fyra? Men hon är alltid välklädd lilla Maia!!
  • Jen80
    CamillaJ skrev 2009-10-19 21:48:17 följande:
    God kväll.. sitter framför datorn med liten mage i vägen eller kanske stor :) Mannen min tränar fotboll och barnen har precis kommit i säng, jag själv är lagom shoppingsugen :) men också mycket trött !! Men iaf helt underbara bilder i BT... Jen80 Söta söta Ava :) med fina fina bröderna!!  Incommunicado: Jätte stort grattis till jättefin kille !!! Grattis ... Ängeln: Söta tjejen :) Fin fina bilder som sagt!!
    Men heeeej! Länge sen vi möttes här . Måste se dig och din mage snart ju!!
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-10-19 22:14:08 följande:
    Jag har för mig att lejonen ser tokfina ut på dina små men misstänker att trycket tar fokuset från barnet. Så då är förslag ett bättre, mer lugnt och barnen framträder ändå färglatt. Till jul är sista alternativet klockrent!
    ja så känner jag med faktiskt! dalmatinerna går bort nu ser jag.. och som du säger blir lejonen för mycket.. ja det får nog bli katvig velour och molo regnbågar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15