• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2009-10-19 21:40:30 följande:
    Tack alla för fina gratulationer!  Adrian föddes natten till fredag och det blev som sagt akutsnitt, jag kände mig hyfsad redan på lördag o ville hem, men eftersom han är för tidigt född (4 v) så behöll de oss ett par dar. Tur det, för det var mer vila där än hemma, Damien är i en intensiv fas, suck... *dödstrött redan* trist bara att vi har så taskiga familjer båda två - vi fick knappt hjälp över förlossningsnatten av svärfar, dagen efter ett par timmar bara sedan har maken fått vara hemma och bara tagit med Damien i några stunder, han river sjukhuset tyvärr.   i helgen ska min mamma komma efter mkt tjat och gnissel, vi behöver få lite hjälp att komma iordning, Andreas får ju göra så mkt hemma, jag har ont efter operationen och vill inte få bråck.Jo Damien är glad i sin bebis, han "hjälper till" med blöjbyte och håller blöja (står på toa o kikar bredvid) och klappar gärna bebis, man får ha lite koll men låta honom vara med. Jag riskerar inte ett tredje snitt, men förstår de som gör det - men jag är 37 år, jag är inte 20.  Man vet när det är dags att lägga av...Favvisoutfit är definitivt molos bilbodysuit, han är bedårande i den!
    Han är verkligen jätte söt din grabb Tråkigt att du har så negativa vibbar av snitt. Mina har faktiskt gått jätte bra. Förstår ditt beslut att inte skaffa fler barn men vill bara nämna att jag inte heller är 20år utan fyller 35 nästa år
  • lillronya
    Jen80 skrev 2009-10-19 22:13:55 följande:
    Den är från H&M. 299 kr från stl 86 och uppåt. Himla bra pris och hon har får MÅNGA kommentarer när hon har den på sig. Verkligen jättesöt!
    Oh finns den nu?
    En sån behöver nog vi?
    Smultronhjärta skrev 2009-10-19 22:13:59 följande:
    Åhh vilken liten söt Ja filten var också fin...Jag sitter här och försöker förstå hur jag ska kunna skicka iväg en begagnad Småfolktröja för totalt 262 kr Åååångesten står högt i tak trots att jag har beskrivit den korrekt men ändå..Dock gick auktionerna väldigt bra
    Ja där var hon sååå liten.

Usch det är jobbigt när man får mycket för grejorna med. Nervöst.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-10-19 22:15:55 följande:
    ja så känner jag med faktiskt! dalmatinerna går bort nu ser jag.. och som du säger blir lejonen för mycket.. ja det får nog bli katvig velour och molo regnbågar
    jag tycker regnbåge till bia och orange velour med regnbåge tights till isa
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-10-19 22:14:01 följande:
    mm du det lutar faktiskt åt det   bra smak
    Det var verkligen fint! Tack
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • jojoa75

Läst ikapp.. *pust* Orkar inte hålla ert tempo Ängeln: såå söt liten Meja grattis Incommunicado: såå söt liten Adrian grattis Tråkigt att ni inte kan få mer hjälp av era anhöriga.. Smilla: stackars dig.. skickar stor kram! tjolla: hoppas Milo mår bättre så fort som möjligt nu när han fått behandling.. sååå jobbigt för dig med allt krux med din sjukskrivning!!! Hon verkar ju vara helt puckad, för att prata klarspråk

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-10-19 22:15:55 följande:
    ja så känner jag med faktiskt! dalmatinerna går bort nu ser jag.. och som du säger blir lejonen för mycket.. ja det får nog bli katvig velour och molo regnbågar
    Det tror jag blir jättefint!!
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-10-19 22:16:49 följande:
    jag tycker regnbåge till bia och orange velour med regnbåge tights till isa
    melizza skrev 2009-10-19 22:14:42 följande:
    jag tycker molos vovvar eller katvig med regnbågs molo

tack alla!! ni har övertygat mig det blir katvig velour och molo regnbåge. ska jag ta turkos velour eller ska jag ta orange? eller ska jag kanske ta turkos klänning på isabel och orange velour på lillebror? så det inte blir övermatchade
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-10-19 22:19:27 följande:
    tack alla!! ni har övertygat mig det blir katvig velour och molo regnbåge. ska jag ta turkos velour eller ska jag ta orange? eller ska jag kanske ta turkos klänning på isabel och orange velour på lillebror? så det inte blir övermatchade
    jag tycker orange på isa och bia Superfint ju
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-10-19 22:19:27 följande:
    Eftersom färgerna harmonierar med varandra så toppenbra kan du blanda huller om buller. Jag skulle valt velour till I efter vilken som passar henne bäst!
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-19 22:13:00 följande:
    vilken fin mössa!! är det säkert att färgerna faller så? tänk så får man en mössa med ljuslila/grön/orange/grå rand  så den ceriserosa inte är med? snygg i alla fall!
    ja det vore ju illa, men något av allt Maia har lär den väl passa ändå Men helst vill jag ju ha just den ceriserosa/orange randen ju...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15