Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-11-30 11:33:58 följande:
    Jo, nog borde du kunna polisanmäla henne om du inte får någon kappa. Klassas inte det som bedrägeri? Jag hoppas verkiligen att det löser sig..
    tack, ja det är mest pengarna jag är orolig för. På dennes om dömme hade om en missnöjd men typ alla andra bra så jag tänkte ju att det var lugnt {#lang_emotions_cry}Första saken jag köper från trendsales och så blir det såhär{#lang_emotions_cry}
    Jag har mailat henne nu ialla fall och frågat var kappan tagit väegn och om hon kan berätta vilken dag hon skickade. Svarar hon att hon inte skickat än så vet jag inte vad jag tar mig till{#lang_emotions_yell}
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-11-30 11:43:33 följande:
    Jag vet andra som har kontaktat Trendsales och fått hjälp genom dom att trycka på säljaren- tycker du ska börja med det innan du drar det till polisen.Förhoppningen är ju ändå att du ska få din kappa alternativt pengar tillbaka inte bli utan som du då risker bli..
    Ja jag skall se vad hon svarar först så kan jag ju kontakta trendsales sen. tack för tipset. man blir ju bara sååååå ledsen när det gäller så mycket pengar och jag vill ju verkligen ha kappan {#lang_emotions_cry}
  • nikki2006
    Tasha78 skrev 2009-11-30 11:45:40 följande:
    nä va hemskt har du inte fått din kappa
    neeeej{#lang_emotions_cry}snart 1 månad sen nu ju.
    Hade jag sålt nåt för 1100kr kan du tro att jag hade skickat samma dag
  • nikki2006
    Tasha78 skrev 2009-11-30 11:52:46 följande:
    min kappa var också lite försenad men det rörde sig bara om några dagar den hade vist glömts bort i bagaget. Hoppas du verkligen får din underbara kappa.
    tack vad söt och snäll du är{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_kiss}Känner för att tröstshoppa lite men har inte råd denna månaden
  • nikki2006
    Milliz skrev 2009-11-30 11:46:31 följande:
    Jo, jag förstår att det är pengarna du funderar mest över. Det är ju mycket pengar det handlar om.. *håller tummar och tår för att det löser sig*
    tack sötis{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_kiss}
  • nikki2006

jag är så himla sugen på kanin klänningen och den med stjärnfall{#lang_emotions_tongue_out}Vill ah den röda härliga med med blommor och sånt men den var ju redan slut på ajabajakids

• nikki2006
    Milliz skrev 2009-11-30 12:00:39 följande:
    De är jättefina allihopa! Hade Ella varit större hade hon fått dem, men nu fick det bli tröjor istället
    kommer säkert babyklänningar snart med{#lang_emotions_tongue_out}då kommer du att bli frestad{#lang_emotions_wink}
  • nikki2006
    Milliz skrev 2009-11-30 12:02:45 följande:
    Jo, det kommer jag säkert bli. Jag hörde att det ska komma babyklänningar med stad/fjäril printet!
    åhhh sån måste ajg ha till jessie
  • nikki2006
    Milliz skrev 2009-11-30 12:04:20 följande:
    Och en sån ska Ella få! Den här våren blir dyyyyyr!
    ja skämtar du eller, snor dyr. jag håller redan på att rensa gardroberna till jan och feb försäljning Har 2 hela banan kartonger med saker som skall gå till t i vår{#lang_emotions_tongue_out}
  • nikki2006
    söta kråkan skrev 2009-11-30 12:05:24 följande:
    pisss pisss  Idag tog jag på Nelly hallon overallen jag köpte i augsti till henne och NEJ hon kan verkligen inte ha den, den är stl 110 0ch stor som ett hus *muttrar*
    Men då kan du säkert fynda nåt nu på alla reor{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15