Vi som shoppar danska barnkläder del 15
LJ2 skrev 2009-11-30 12:06:35 följande:
Hej tjejer...Lite hjälp nu igen då... vaknade 3.30 av att max gråter, o ropar efter oss, sen kliver han upp o kommer in.. ska klappa han på kinden o känner att jag blir blöt.. tänder lampan o ja.. han e totalt nerspydd.. hela han, händerna, pyjamas, säng, snutte.. ja.. så tvätta han, byta i säng*sambon tar sängen o jag sonen* sen lägga sig med hans dörr öppen.. sen kräks han igen *hinner till toan!!* o igen.. nån halvtimme mellan gångerna.. o sen går han tydligen upp o dricker på lilla toan.. o hinner utanför sitt rum innan han spyr ner hallen o sig igen... så.. EV magsjuka.. MEN.. vi va o badade igår efter jag från jobbet.. han får för sig o hoppa där.. *en liten bro över till barnbassängen* så hoppar 4 trappsteg, o när han landar så halkar ju fötterna undan o han smäller huvudet i golvet.. blir ledsen, o tröstas *jag va i bubbel med lillan då, så sambon som va med han* sen fortsätter han leka o bada o åka kana o allt.. sern duscha, klä oss o sen mcdonalds.. han äter jättebra o e pigg hela tiden.. min första tanke va hjärnskakning.. men överallt jag läser så står det att kräkningar kommer med en gång, o att man blir slö o trött o huvudvärk som första symtpom innan man kräks.. o att kräkningar isf kommer ganska så tätt inpå..har de inte spytt kraftigt inom 6 timmar e det inte hjärnskakning.. så.. vad tror ni?? va det bara tillfällighet att han spydde o blev magsjuk just nu?? pratadae med mamma *6 barn* o hon har inte hört eller varit med om att man spyr 12 timmar efter.. dessutom ska man va trött o slö o ha huvudvärk sa hon.. ? jag har inte haft nåt barn med det innan, så vet inte.. hoppas väl på att det INTE är kräksjukan...
kollar efter mail från henne stup i kvarten