Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LJ2 skrev 2009-11-30 12:06:35 följande:
    Hej tjejer...Lite hjälp nu igen då... vaknade 3.30 av att max gråter, o ropar efter oss, sen kliver han upp o kommer in.. ska klappa han på kinden o känner att jag blir blöt.. tänder lampan o ja.. han e totalt nerspydd.. hela han, händerna, pyjamas, säng, snutte.. ja.. så tvätta han, byta i säng*sambon tar sängen o jag sonen* sen lägga sig med hans dörr öppen.. sen kräks han igen *hinner till toan!!* o igen.. nån halvtimme mellan gångerna.. o sen går han tydligen upp o dricker på lilla toan.. o hinner utanför sitt rum innan han spyr ner hallen o sig igen... så.. EV magsjuka.. MEN.. vi va o badade igår efter jag från jobbet.. han får för sig o hoppa där.. *en liten bro över till barnbassängen* så hoppar 4 trappsteg, o när han landar så halkar ju fötterna undan o han smäller huvudet i golvet.. blir ledsen, o tröstas *jag va i bubbel med lillan då, så sambon som va med han* sen fortsätter han leka o bada o åka kana o allt.. sern duscha, klä oss o sen mcdonalds.. han äter jättebra o e pigg hela tiden.. min första tanke va hjärnskakning.. men överallt jag läser så står det att kräkningar kommer med en gång, o att man blir slö o trött o huvudvärk som första symtpom innan man kräks.. o att kräkningar isf kommer ganska så tätt inpå..har de inte spytt kraftigt inom 6 timmar e det inte hjärnskakning.. så.. vad tror ni?? va det bara tillfällighet att han spydde o blev magsjuk just nu?? pratadae med mamma *6 barn* o hon har inte hört eller varit med om att man spyr 12 timmar efter.. dessutom ska man va trött o slö o ha huvudvärk sa hon.. ? jag har inte haft nåt barn med det innan, så vet inte.. hoppas väl på att det INTE är kräksjukan...
    Har också hört att man skall titta efter tecken som slöhet och huvudvärk. Ring sjukvårds rådgivningen, det hade jag gjort. kram kram
  • nikki2006
    Milliz skrev 2009-11-30 12:08:38 följande:
    Hihi jag har också rensing på gång, men jag lägger inte ut något mer nu förrän efter jul och alla reor. T går ju riktigt dåligt just  nu..
    Jag har hyfsat höga utrop på mina denna omgången så jag inte skall bli alltför besviken, men visst det kunde gått bättre{#lang_emotions_undecided}
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-11-30 12:09:29 följande:
    nikki hoppas att du får din kappa
    tack sötnos{#lang_emotions_heart}kollar efter mail från henne stup i kvarten{#lang_emotions_foot_in_mouth}
  • nikki2006
    söta kråkan skrev 2009-11-30 12:09:43 följande:
    hehe säkert får väl släng ut den andra på T idag, trist men sant. Nelly kan ju ha 110/116 i tröjor men drar fortfarande 104/110 i leggings ungen har korta ben helt enkelt *surar lite till*tråkigt med kappan hoppas det låser sig *håller tummarna*
    tack massor med tummar behövs{#lang_emotions_kiss}
  • nikki2006
    söta kråkan skrev 2009-11-30 12:12:20 följande:
    haha löser sig menade ju allmänt förvirrade jag
    jag förstod det hi hi. blev du riktigt glad för ditt stora paket???{#lang_emotions_dreamer}
    Jag velar om jag skall ta 110 i linne till nikki denna sommaren eller 116. Tror det räcker med 110, vad tror ni???
    Jag tog 116 i fjärils tröjan och den sitter mycket bra
  • nikki2006
    Milliz skrev 2009-11-30 12:12:49 följande:
    Jag la 1kr och det skulle jag inte ha gjort det gick väl inte jättedåligt men det kunde ha gått mycket bättre. Dags för lunch här nu men jag kikar in en stund senare!
    hej då
  • nikki2006
    söta kråkan skrev 2009-11-30 12:16:09 följande:
    Super glad  jag tycker inte det skiljer så mycket på linnena mer än längden Nelly kan ha allt i mellan 92/116 då är ju 92 lite korta men passforms mässigt skiljer det inte mycket.
    ja de är ju väldigt smala
    Tar nog 110 ändå vill ju kunna ha kjol till utan att linnet blir för långt.
    Butte vad skall du ha till isa????
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-11-30 12:19:23 följande:
    110 kommer hon ha i sommar
    ja det blir nog bra till nikki med, hon är ju tom ett par cm längre än din sötnos{#lang_emotions_sunny}
  • nikki2006

Nej börja jobba på lite saker här hemma. massor att göra på min enda lediga dag

• nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-11-30 19:01:21 följande:
    Fick hem den UNDERBARA lurven idag i råååsa med lila kantband, finaste EVER 110 var lika stor/liten som röd med lila kantband i 104! Så den kommer nog bli perfekt på Maia till våren hoppas jag
    hejliljan, hur mår du nu. mer värkar eller det är lugnt??? har tänkt på dig massor{#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15