Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-30 19:08:17 följande:
    tja...den där curryfisken till middag var nog ingen bra idé...har fått några rejäla sd nu men tror inte det är någon fara...inga regelbundna värkar iaf. Läste om TS-köpet Har hon svarat?? Annars säg till så kontaktar jag trendsalses!!!!!!!!!!!!
    vad skönt.
    Ja vilken typ va, jag avvaktar tills imorgon och ser om jag har fått mail tillbaka. Annars får du gärna höra av dig till ts så kankse de kan vara på lite. Känner mig mycket ledsen och arg just nu. hade det varit jag som hade sålt den så hade den varit på lådan samma dag. kankse hon tänker att hon kan blåsa oss för att vi är från sverige. men där har hon såååå fel. Tror inte hon känner till vårt(ditt o mitt) temprament hi hi{#lang_emotions_demon}
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-11-30 19:00:47 följande:
    Hej!Idag har jag varit på Gekås-fy f*n vad folk men jag hann iaf krama Mammastök Sen fick maken sin födelsedagspresent på fiskeaffären utanför och jag kunde äntligen gå och sätta mig i bilen igen! Har såå ont i magen hela tiden och är smått rädd att det är blindtarmen *måste kolla febern*
    blind tarmen låter inte som nån höjdare
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-11-30 19:15:29 följande:
    nähä du här luras ingen, jag kommer kräva kvitto på att hon har skickat det o har hon inget kvitto så får hon betala tillbaks
    Ja jag skrev i mailet att jag ville veta vilken dag hon skickat. Skall jag vara ärlig så tror jag inte hon har skickat än för hon verkar väldigt seg. Jag skrev att jag hoppades att hon var en ärlig säljare och att det handlade om mycket pengar så jag hoppades verkligen att hon skickat kappan{#lang_emotions_yell}
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-11-30 19:15:29 följande:
    nähä du här luras ingen, jag kommer kräva kvitto på att hon har skickat det o har hon inget kvitto så får hon betala tillbaks
    nu hade jag fått svars mail och hon säger att hon postade det på ondag kväll så då lär den ju inte dyka upp förrän ondag eller torsdag tror jag. men vem fan väntar i 3 veckor innan man skickar. inte nöjd kan jag säga{#lang_emotions_yell}Hoppas nu bara hon är ärlig och verkligen har skickat{#lang_emotions_undecided}
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-11-30 19:24:35 följande:
    Ja inte väntar man så länge när det handlar om en så stor summa!! Nä något fint omdöme kommer hon inte få...
    {#lang_emotions_demon}Håll nu bara tummarna att den dyker upp i veckan. Finaste julklappen till Nikki ju{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 19:25:12 följande:
    Go kväll!Kikar in en stund och hoppas på att Bubblis knoppar in här i soffan brevid Liljan-- Härligt att ha dig i tråden igen  Smultron--- Huja! Hoppas verkligen det inte är blindtarmen!! *krama*
    hur är det{#lang_emotions_flower}
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 19:29:13 följande:
    Hej sötis! Jo tack! Det är helt oki faktiskt Nog återhämtat mig från febern i helgen nu, känner mig rätt piggelin faktiskt Hur e de med dig och dina sötnosar då? friska o krya? Inte sett dig då mycket i tråden senaste tiden, hoppas ni inte varit sjuka?
    nej inte sjuka men jag jobbar ju ganska mycket och då orkar man inte hänga här så mycket. Sen har det varit mycket med tradera och amssor av räkn ingar som b ara poppar upp från ingenstans. Känns som att jag håller på att gå in i väggen faktiskt{#lang_emotions_cry}
    jag har tradera, barnen, handlar alla mat, tvättar, Jessies kalas är snart, massor med räkningar, måste köpa julklappar och födelsepresenter, vattna blommorna, damsuga, jobba, jul afton, tråkigt på jobbet, ingen ork, sover dåligt, lagar alla mat, får planera alla högtider och köpa alla andras juklappar och slå in dem{#lang_emotions_throwup}Listan tar liksom alldrig slut, känns som att jag bara vill krypa mer i sängen och sova en vecka och inte bry mig om nåt
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 19:41:03 följande:
    Men vännen då! Det låter absolut som du skulle behöva en veckas semester i solen!! Hade jag haft råd hade jag bjudit med dig så kunde vi bara ligga där och slappa en vecka och VILA  Sola.. Bada.. Äta gott... Många kramisar
    ÅHHHHH det hade varit guld, du och jag ligger på varsin luftmadrass i poolen och flyter och sippar på en god drink{#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_sunny}kramar till dig med{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-11-30 19:46:12 följande:
    men gumman då!! hjälper inte din gubbe dig med nått?? strunta i att shoppa ett tag nu och strunta i tradera.. och låt gubben ta över städningen en vecka i alla fall.*kramar*
    han damsuger ibland och tar disken men det är mest jag. det jobbigaste är att det alltid är jag skall vara den som kommer ihåg allting, födelsedagar, att räkningar blir betalda, högtider och allt sånt skall ajg fixa och tänka på allt. Jag känner bara ibland att det blir för mycket och sen blir jag alltid så nere denna tiden på året när allt är så mörkt och tråkigt
    Kram{#lang_emotions_flower}
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-11-30 19:51:24 följande:
    Nikki - tycker du, jag och tjolla ska ta en dag på spa tillsammans någon gång Synd att bubblan bor för långt bort Men vi tre har ju ganska nära...o Ronneby brunn ligger ju bra till
    åhhhh det hade ju varit gudomligt{#lang_emotions_sunny}Vi får bestämma nån dag efter nyår
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15